Teleurstelling in vakantie

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-01 08:52

Hallo iedereen! Ik ben sinds vandaag weer terug in het land en ik moet zeggen dat ik heel erg blij ben. Mijn vakantie in zuid-afrika was heel leuk en ook heel mooi. Veel wilde dieren gezien, foto's volgen nog. Maar ik heb mijn paard ontzettend gemist. Uiteraard heb ik hem zo goed mogelijk achter gelaten bij mijn beste vriendin, dus ik had in principe een gerust gevoel. Na een week besloot ik haar te bellen om te vragen hoe alles ging. Bleek mijn paard hoefbevangenheid te hebben. Weliswaar een lichte vorm maar dit was toch voor mij een grote domper. Mijn vakantiestemming was dus ook helemaal weg en ik wilde het liefste naar huis. Hier ben ik dus altijd bang voor, dat er iets is terwijl je weg bent. Al met al heb ik een week lang mijn tijd 'uitgezeten'. Ik ben net bij hem geweest en hij zag er gelukkig goed uit. Zometeen maar even mijn vriendin bellen en verhaal halen. Dat ging natuurlijk moeilijk vanuit afrika (f10,-per min.) Ik ben in ieder geval blij weer te kunnen bokken!!

Groetjes Mirte

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 08:58

Hoi Mirte
Wat jammer dat er zoiets gebeurt terwijl je net ontzettend ver weg bent! Soms zou je denken dat je dan misschien beter niet naar huis kon bellen om te vragen hoe het gaat omdat je dan op een leuke manier je vakantie af kan maken Maar ja, ik doe het ook altijd hoor, even naar huis bellen hoe het met m`n paardje gaat.

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: Belgiƫ (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 11:37

Je moet echt kunnen je verantwoordelijkheid doorgeven aan iemand. Ik denk ooka ltijd dat niemand zo goed de paarden kan verzorgen als ik, omdat ik altijd direct zie als er een paardje iets heeft, maar dat is waarschijnlijk maar een idee.

Femke

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 11:39

O wat is dat vervelend he, dat zoiets juist op zo'n moment gebeurt!