Jasmin nu toch maar op stal

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Brendageene
Berichten: 1497
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: Den Bommel

Jasmin nu toch maar op stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-03 15:06

Eigenlijk een verslagje van gister, maar goed ik heb mijn pony gister maar naar binnen gehaald. Ze stond in de wei te schuilen en alsnog te rillen dus nu maar op stal. Mijn shet ging gelijk helemaal door het lint en heeft alle weides gezien Boos! Ik heb haar vanmorgen weer buitengezet, allebei haar achterbenen waren al dik van het binnenstaan en ze had flink lopen schuren. En daarna vond de dominanste merrie uit de groep het nog eens nodig om mijn hoogdrachtige meisje nog eens flink aan te pakken. Resultaat tot nu toe: 1 snee in haar been, 1 bijtwond in haar hals, mok en dikke beentjes. Tja en dan nog elk moment kunnen bevallen...
Nou ja ik ga haar vanavond weer binnen zetten en hopelijk voelt ze zich dan wat beter dan vanmorgen (mijn acedermi is ondertussen bijna op van alle wondjes) En na haar binnen te hebben gezet kan ik vast weer door de bagger achter mijn shet aanrennen, goh ik verheug mer nu al op Haha!
Ik blijf wel lachen hoor, alleen het zit niet echt mee met die knollen deze week, en dan is je scooter ook stuk, dus 2 keer per dag een kwartier fietsen in dit weer!

BloemBloem

Berichten: 16580
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 15:59

Nee dat is geen pretje...vooral die wondjes, maar met acedermi helpt altijd wel goed dus dat zal wel snel helen.

Veel plezier met het vangen van je shet. Hou wel van shetlanders met een eigen willetje suc6

xjessiex

Berichten: 715
Geregistreerd: 23-09-03
Woonplaats: wkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 16:48

Scheve mond Oei daz niej zo mooi van al die wondjes.
En die shetjes zijn toch zo lief om te zien Haha! ,
Maar eigenweis phoe Lachen .
Wel vervelend dat je scooter kapot is en dat je elke dag moet fietsen.
Een troost ik fiets elke dag 20minuten naar school , en dan soms nog naar stal (wordt bijna elke dag gebracht).

Brendageene
Berichten: 1497
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: Den Bommel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-03 17:41

ja zij vind het wel best binnen nu, alleen mijn shettie is nogal gehecht aan d'r dus die raakt helemaal gestresst als ie haar niet meer ziet. Er staat wel een ander paardje bij hem in de wei (die gemene merrie, nee ze is wel lief hoor)maar die ziet ie dan niet meer staan. Hij is een beetje gek op mijn merrie Lovers (hij is ook gek op veulens, misschien weet ie wel dat er een veulen inzit *LOL* )

Brendageene
Berichten: 1497
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: Den Bommel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-03 20:34

nou ze is net binnen gezet, nu weer in een andere box, de box waar ik haar gister in had gezet was al gereserveerd voor iemand anders. Nu staat ze wel helemaal in haar uppie, zonder andere paardjes ernaast. Mijn shet liep idd weer op een ander weitje dan die van hemzelf en ik heb hem maar lekker laten staan (mocht ook van de boer) anders blijf ik hem vangen en terug zetten. Eerst maar een extra draadje schriklint...