Lekker gereden met karretje zeg!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Lekker gereden met karretje zeg!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-03 15:55

We riijden sinds een week of 2 samen met rob, hij met de kar, en wij dan ook met de kar lekker zondag morgen rond een uur of 9 !! .
Nu waren we vandaag weer naar het grote veld in het bos gegaan, en daar gingen we oefenen.
We hebben dus blokjes hout gesprokkelt, en daarmee hindernisjes gemaakt, waar we tussendoor moesten rijden enz.
Heel tof.
Lasagna deed het ook geweldig, nu waren we halverwege het veld, en ik had de ruimte, dus ik dacht laten we eens voor de gein galoperen.
Nou dat ging OK dan! voor de eerste keer, en ik was best wel trots op me knollie en op mezelf Pling .
Toen hebben we een tijd daar geoefend, en mijn vader ook nog met lasagna, en het ging echt heel goed

Toen weer richting huis, en lasagna effe op stal gezet om te drogen.
Daarna heb ik huiswekr gemaakt en heeft mijn vader haar weer lekker in de wei gezet.

Al met al een geslaagde rit vandaag!!
En Lasagna heel erg bedankt dat ej het zo goed doet Lovers.


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 17:10

Zalig hoor zo vroeg rijden, lekker stil nog overal........heb je in ieder geval een heerlijke start van de dag dus dan kan vast de rest van de dag ook niet meer stuk.
Fijn dat het zo goed ging.

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 07:57

Ben sinds kort ook bezig met het leren rijden met een karretje.
Vind het heel leuk, maar ook wel heel eng om zover weg te zitten van het paard!
Ben zelf heel erg gewend om onder het zadel te rijden, en dan heb ik altijd net iets meer te vertellen dan op het karretje.
Maar bij mij gaat het ook al aardig Haha!

Guetta

Berichten: 3969
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Klundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 10:28

eej amandatje
ik heb je gezien met lasagna toen ik reed net bij ons van het erf af heb lekker met kieltje gereden. je moet woensdag maar eens komen kijken naar mijn stoere deken

xxx nikki en kieltje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 bezoekers