Parcour op M-niveau, toch maar 1 balkje!!!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

AlmostBlack

Parcour op M-niveau, toch maar 1 balkje!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-03 22:10

Ben helemaal gelukkig. We waren vandaag aan het oefenen voor de Twentse ruiterdagen te Saasveld (8 t/m 12 okt.). Mijn paard wat ik op dit moment uitbreng in wedstrijden, Onyva (IndoctroxConcorde), springt echt onwijs graag. Ik heb nu drie keer met haar gesprongen in de B, en ze pakt alles lekker aan. Vandaag heb ik voor het eerst met haar een parcour op M-niveau gesprongen. De hoogte kon ze wel, ik had al wel eens wat enkele oxertjes en steiltjes genomen, maar om dan weer een heel parcour van die sprongen te nemen is weer een ander verhaal. Ondanks dat ging het allemaal erg lekker, ik liet haar te veel lopen van 6 naar 7, vandaar die balk, maar ik ben ontzettend trots op het resultaat! Ik vond het echt zo lief van haar, dat ze toch alles wilde nemen...super gewoon! Heb zo nu en dan nog wel eens problemen met het schakelen, omdat ze je echt op de sprong aan trekt, maar daar wordt hard aan gewerkt (tips zijn altijd welkom )!!! Heb dus nu onwijs veel zin in volgend weekend, hoop dat het net zo goed gaat als vandaag!!! Voor de rest die dit weekend weer op concour gaan, veel succes!!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie