gister feest gehad

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-01 16:18

Mijn moeder en haar vriend zijn vorige week vrijdag getrouwd, en nu hadden ze zaterdag een feest gegeven. Het zou heel druk worden, want we hadden +/- 60 uitnodigingen verstuurd, maar er kwamen 59 mensen opdagen. De rest had afgebeld of kon het niet vinden *LOL* Lara (Wjerdo), Naomi (Naoompje) en hun vader zijn ook geweest, en het was allemaal heel gezellig. Ik en mijn vriendin die was blijven slapen hadden de garage omgetoverd in een feestzaaltje voor de kinderen, met de super cd-speler van mn broer, chips, smarties, andere soorten snoep en heeeel veeeeeel blikjes (cola+sinas) (Waarvan ¾de nog over is gebleven Haha! ). Lara en Naomi waren de laatste kinderen die weggingen van de gasten, en dat was rond 11 uur. Lara en ik gingen daarvoor nog overgooien met een beetje rare (uche uche) bal (een soort (uhmmm) ketting maar dan wijder en oranje, die je over je hoofd kan doen, die hadden we gekocht voor het EK van eerst. Die hadden we omgetoverd in een bal *LOL* ) en vanochtend heb ik alle sliertjes die op de grond waren blijven haken moeten opruimen Boos! Maar het was toch wel gezellieg *LOL* ! Ikke ben nu wel moe hoor, want ben pas om 2 uur gaan slapen Gaaaap

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 17:17

Hihi klinkt inderdaad erg gezellig.

Maxlovertje
Berichten: 28
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 17:51

Hey Mellien!!
Haha! Het was ook errug gezelli!!! Haha!
(ik ben de vriendin van kim)
XX moi

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 23:40

was ook super gezellig Party!! Party!!

ik heb het ontzettend naar me zin gehad, en wat was dat eten toch lekker Schijnheilig Lijk nu wel net een varken, heb me echt helemaal rond gegeten *LOL*

gr Lara

Naomi_Youri

Berichten: 470
Geregistreerd: 04-08-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 12:31

hoi hoi hoi
was echt heeeeel gezellig Haha!
en heeeeeel lekker buffet en taart Haha!
was gewoon weg leuk Cool