Pennyjongetjes

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Pennyjongetjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-03 16:39

Blieb01 had me even meegenomen vascootje te knuffelen en dat ik meteen even een frisse neus kon halen (zit WEER - of nog steeds? - grieperig thuis Boos! )

Als ik nog even tijd had zou ze hem wel even aan de longe zetten.
Zo gezegd zo gedaan.

Komen d'r van die pennyjongetjes langsfietsen
Ik weet niet meer psies wat ze allemaal zeiden maar het was in de trant van ja hoor sla hem niet met de zweep en zal jou ff aan een touw spannen

Zouden ze nu de dierenbescherming gaan bellen? Knipoog

Maar vascootje is idd een hele lieve knuffelhengst, hij was wel wat vlot en een beetje lomp aan de hand toen ik hem uit de wei haalde, wilde erg graag naar zijn voerbak Knipoog
Alleen nog erg stram en zijn achterhand erg zwak (ik denk wat loopt ie raar? had dat nog nooit eerder gezien bij een paard).

Veel plezier met je nieuwe 'verzorgpony' blieb! OK dan!

blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 19:08

Ik heb inmiddels weer met Yvonne (eigenaresse) gesproken en even hele goede afspraken gemaakt over wat wel en niet te doen met Vasco. Het komt er op neer dat we er hetzelfde over denken Haha! . Ze had hem gister ook gelongeerd. Hij is trouwens 6 jaar . Aan de spieren en slappe achterhand gaan we nu samen werken en als ik er op ga rijden voor de eerste keer is zij erbij (wil ik graag) .
Llewella volgende keer graag alle batterijen opladen Schijnheilig . Dan krijgen de medebokkers Pais vasco ook in actie tezien Haha! .

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 21:26

Heel veel sucses met het 'betermaken' van de achterhand van Vasco!
En Pennyjongetjes... Tja daar is maar 1 oplossing voor : ~~}> Tong uitsteken Cool