verstand kwijt

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

verstand kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-03 18:48

nu ben ik toch echt niet meer zo slim als dat ik hiervoor was.. Hebben ze laatst al 2 kiezen getrokken, nu zijn ze er allemaal uit!
De vorige keer vond ik het echt doodeng, heb lopen janken en shaken in die stoel. Dus natuurlijk zag ik er vandaag als een berg tegen op. Maar dit keer viel t reuze mee. Al vond ik deze kaakchirurg of hoe die mensen ook heten, wel wat lomp.. Hup prikken er in rossen, wachten tot t goed verdoofd is, zitten en trekken maar. NIet even rustig vertellen wat ie gaat doen of nu aan t doen is. NIet vertellen dat er al 1 kies uit is.. Viel me tegen! HIj liep wat te wroeten in mijn mond(zonder dus te vertellen wat ie nu aan t doen was) en zei ineens; nou boven is klaar! Toen onder nog. En ook onder was er al uit voor ik er erg in had. *LOL*
Maar vond het nog steeds wel een beetje eng en zal nooit niet zenuwachtig meer in zo'n stoel zitten vrees ik.
Doet nu ook wel pijn, maar dit keer gelukkig wel pijnstillers, die kreeg ik de vorige keer niet.. Ben toen de volgende dag ook weer gewoon aan t werk gegaan, maar dat had ik beter niet kunnen doen..
Hang nu dus al de hele dag voor de t.v te hangen.. Hoop dus wel dat ik er ny minder last van krijg als de vorige keer. Duurde echt wel een aantal weken tot ik het niet meer voelde.. Ach gut

Onderschriftloos :Y)


Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 18:59

Hij heeft hoop ik alleen je verstandskiezen getrokken of ben je echt helemaal kiesloos? Verward In ieder geval sterkte ermee. Ik hoop dat het snel weer beter voelt! Ach gut

Kerstmuts

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 20:03

Ik ken het, ben ook twee keer bij de kaakchirurg geweest
Heb er ook niet echt fijne herinneringen aan....
Sterkte!

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 02:09

Guinevere schreef:
Hij heeft hoop ik alleen je verstandskiezen getrokken of ben je echt helemaal kiesloos? Verward In ieder geval sterkte ermee. Ik hoop dat het snel weer beter voelt! Ach gut


Oops, ik zie nu pas de titel! Blond

Kerstmuts

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-03 09:07

haha nee hoor gelukkih hebben ze nog wel wat kiesjes in mijn mond gelaten! Vanaaf heb ik een "open huis" van een vriendin van me.. Ze is gaan samenwonen met haar vriend.. Mag ik wel heel veel pijnstillers nemen! Knipoog

Onderschriftloos :Y)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, Lalladidoo, rien10, savieralover, Slmt9, SusanH, Tijn8 en 77 bezoekers