*Zucht* Ik voel me zooooo "verliefd"

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

vikki

*Zucht* Ik voel me zooooo "verliefd"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-03 20:25

Ik vandaag opeens overweldigd door de liefde die ik voor mijn kleine jaarlingmannetje voel... Hij is net zo lief als zijn mama (nee hoor Scaal, ik vergeet jou heus ook niet Haha! ) en toen ik vandaag de hengstenwei in liep kwam mijn kabouter meteen naar mij toegewandeld... om vervolgens neus aan schouder met me mee te lopen... dus toen heb ik mijn kleine manneke gelijk maar even mee de wei uit genomen. Hij was toch wel zo braaf, lief en knuffelig Lovers ik kreeg er gewoon zo'n warm, trots en blij gevoel van... Dat is toch maar even mooi mijn zelf gefokte kereltje *voelt zich weer net zo trots en blij als vanmiddag*. Hij heeft gezellig met me over het erf gescharreld en was overal even lief, braaf en knuffelig... en toen hoorde ik ook nog eens dat iemand tegen een vriendin van me had gezegd dat ze niet gauw zegt dat ze een paard mooi vindt, maar dat ze Eclipse toch gewoon echt mooi vindt... *barst bijna uit haar vel van trots*. Kortom, ik moest gewoon even kwijt dat ik genoten heb van Clippie (en Escaal!) vandaag... even lekker een emmertje muesli/biks gevoerd (vind ik na de slokdarmverstopping nog steeds eng... hij krijgt nu een hapje en dan haal ik het emmertje even weg zodat hij rustig kan kauwen en slikken... toen ik hem weer in de wei zette hoestte hij een keer maar ging daarna gelukkig lekker grazen, hinniken en galopperen...ging dus wel goed met Clippeman. Lovers ). Zucht... ik ben "verliefd"... Simon heeft concurrentie... Knipoog Ik ben toch wel een ongelooflijke bofkont dat ik 2 van die fantastische paardjes heb... Eclipse is qua koopie echt een kopie van zijn mama trouwens... en hij groet zo hard (ik hoor steeds maar dat mensen hem zo groot vinden voor een arabier jaarling) dat mensen hem al een paar keer voor Escala aan hebben gezien. Haha! Die natuurlijk net zo mooi en lief is. Lovers Ik wou dat ik een autootje en rijbewijs had... dan reed ik nu even naar stal om allebei mijn pukken te knuffelen.

sam_antha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 20:40

ahhhhh Lachen liehieef!!!

Fijn dat je 2van die schatjes hebt *LOL*

'Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.'

Whild

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 20:46

*jaloers* Tong uitsteken

If it's not real, you can't hold it in your hand, you can't feel it with your heart
And I won't believe it
But if it's true, you can see it with your eyes
Oh, even in the dark

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-03 08:19

deesjuh schreef:
*jaloers* Tong uitsteken

dat kan ik snappen... Knipoog Maar als je eens in de buurt bent mag je ze best even komen knuffelen van mij hoor... op eigen risico natuurlijk, er mag niet bij mij geklaagd worden over zware "verliefdheden" en roze wolkjes... Haha! Ik heb gisteren nog geprobeerd iemand zo gek te krijgen mij op te halen en met me naar stal te rijden zodat ik Clip en Scaal nog even een kusje kon geven (ik was gisteren immers maar 3 uur op stal geweest overdag Schijnheilig ) maar dat lukte niet eens... gek he... Schijnheilig

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie