Pris is verhuisd!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

KozieZ

Pris is verhuisd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-03 16:43

Om 12.30 kwam Chris me ophalen op school en zijn we de trailer gaan halen.

Prisje helemaal ingepakt en na een keer misstappen ging ze toch braaf de trailer in. Daarna een reis gehad met erg veel overstapgeluiden achter de auto. Het leek wel of ze er extra veel zette. Daar aangekomen, kwam de eigenaar van de stal al vrij snel en hebben we Prisca van de trailer gehaald. Inmiddels helemaal natgezweet van de lange (ahum) rit. Daar eerst maar op stal gezet en haar laten kijken.

Na even was ze aangedroogd en heb ik haar meegenomen naar de buitenbak. Dat heeft ze een behoorlijke tijd ingestaan en gekeken, gekeken en nog eens gekeken. Volgens mij vindt ze het allemaal erg interessant. Alvast met een paar paarden en pony eigenaren kennis gemaakt en Pris maar weer op stal gezet.

Dadelijk gaan mijn bijrijdster en ik terug om haar in ieder geval te longeren en als ze inmiddels afgekoeld genoeg is, vast even te rijden. Tot nu toe dus alleen maar positieve berichten.

Moet toegeven dat het gisterenavond wel raar was. Mijn laatste keer rijden op de oude stal. Iedereen die afscheid nam... Ga van de week al een keer op bezoek om te vertellen hoe alles gegaan is en natuurlijk om foto's te laten zien.

Ben benieuwd hoe het dadelijk gaat...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie