Brief KNHS

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Katja
Blogger

Berichten: 42178
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 18:12

Is dit een gevolg van de fusie of heeft het ermee te maken dat de overheid stopt met subsidies. Of een combinatie natuurlijk.

organisator

Berichten: 1565
Geregistreerd: 15-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 18:21

Ik vindt het altijd leuk als mensen komen aandraven met het feit dat het de leden 10 euro gaat kosten, kan toch wel bij de paardemensen geld zat.

En dan natuurlijk het idiote verhaal dat de paardewereld (lees verenigingen en andere verwante organisatie) hun contributie gemakkelijk omhoog kunnen doen want uit onderzoeken is gebleken dat als je naar een voetbalvereniging gaat je meer contr. betaald per jaar.
Dus logisch conclusie was dat "wij" in de paardensport jarenlang niet zijn meegegaan in de tijd omtrent het verhogen van de contributie.

ONZIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HOUDT NIEMAND ER MEER REKENING MEE DAT JE BUITEN JE CONTRIBUTIE OOK NOG ELKE WEEK STARTGELD MOET BETALEN.

Ik vraag me af wat je bij een voetbalvereniging moet betalen als je elke zaterdag of zondag een wedstrijd voetbalt.?????? Ik dacht niets.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 18:29

Het is best nog het een en ander bij elkaar:

Contributie KNHS
Contributie wedstrijdvereniging
Startcoupons (wat kosten die krengen tegenwoordig?)
Startgeld

Het hangt er natuurlijk van af hoe vaak je start, dus hoeveel coupons en startgeld je nodig hebt per jaar.

Voetballen kun je trouwens overal doen, paardrijden niet helemaal.

In de brief op de site van de KNHS staat trouwens precies waar het tekort vandaan komt en hoe dat in de toekomst gaat lopen.

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 20:13

Tja, wij zitten niet de sport een handje te helpen, nee een stel mensen dat hun eigen hachje zit te redden! (Dat is mijn mening)
Ik ben behoorlijk kwaad over de manier hoe het is gegaan met onze vereniging, ze beloofden op de algemene ledenvergadering dat er nog geen startkaarten zouden komen voor er meer duidelijkheid was.... En wat krijgen we een tijdje geleden? Ja, idd opeens een brief over dat er in 2004 startkaarten komen. Prima, maar eerst mogen ze wel wat uitleggen en het niet zomaar door onze mik naar binnen douwen! Sorry, maar daar ben ik niet van gediend!

Suzanne F.

Berichten: 49260
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 20:46

Zo wordt maar weer eens al te duidelijk dat paardrijden voor de rijken is he??

De paardensport kost echt kapitalen en gaat alleen maar meer kosten. Moet je idd eens optellen wat je kwijt bent aan paspoort, chippen, startkaart, contributie, startcoupons en startgelden. De KNHS haalt al meer binnen nu, nu je 10 winstpunten moet hebben. Ik snap niet waar ze mee bezig zijn. Vroeger bij de KNF was alles leuker en goedkoper maar dat kan ook verheerlijking zijn in mijn gedachten.


Ik weet wel dat je niet zomaar meer voor de lol een wedstrijdje gaat hobbelen, je kijkt wel uit....

Dickie
Berichten: 1247
Geregistreerd: 07-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 22:43

Ik heb geen brief gekregen, maar ben niet verbaasd dat de KNHS nu ineens financieel in zwaar weer verkeert. Reorganiseren zo langdurig als men bij de KNHS heeft gedaan met het fuseren van alle bonden + SRR etc kan niet anders als klauwen met geld kosten.

Ik vind het allemaal niet vooruit gegaan sinds de KNHS er is, startkaartaanvragen duren langer, die belachelijke 2 Euro 50 voor oud-NBVR-leden etc etc.

Een 'nieuwe oude' NBVR is wat mij betreft prima!