Udinde op avontuur!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-01 17:39

Samen met mama een wandeling gemaakt en ohohoh wat was het spannend!

Ik heb echt zo van dat kleine ding genoten. Wat een verschillende uitdrukkingen ze wel niet kan maken. Iedere keer een andere houding, een ander koppie, zo poepig!

Ze liep naast Isolda aan het schoftstuk vast, eerst even wennen weer en dan naar buiten. *LOL*
Ik moest verschrikkelijk om haar lachen! Voor het eerst weer op de straat vol in de remmen! Strepen op de weg, aaaarrgh! Daar zitten krokodillen in! Vol in de remmen, tot ze op haar kont zat en dan met een megasprong eroverheen! Ruisend riet in de sloot, brrrr.. Mama help me!
Toen we over een verkeersdrempel moesten viel ze om, ze had het hoogteverschil niet gezien, de gekkerd!
Van auto's, fietsen en een bus was ze niet onder de indruk! Stoere meid heb ik toch!
Ze liep weliswaar met een heel vies gezicht door een modderplas heen. Nou ja ze had ook geen keuze, want ze zat aan Isolda vastgeknoopt.

Ik heb echt geweldig genoten, twee meiden in het span. Nog een paar keer oefenen met naast elkaar lopen. Dan nog Isolda een paar keer weer alleen voor de wagen. En dan mag Udinnetje mee, naast Isolda voor de wagen een klein ommetje stappen!

Een minder leuk bericht is, dat naast haar manen nu ook haar staartje aan de beurt is geweest. Boos!
Vanavond smeer ik er cribox op, hopen dat Treesemeis er vanaf blijft!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 18:15

Wat leuk om te lezen. Blijf ons vooral op de hoogte houden van de vorderingen.

Die kleintjes zijn zo schattig. Ze moeten nog zoveel leren. Barley vindt de auto's etc ook niet eng. maar dat riet vindt ze wel weer spannend.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-01 18:56

*LOL* En weet je wat dan zo grappig is? Zijn ze net gewend aan dat ruisende riet, is er een stukje zonder! Hahaha, vinden ze dat ookw eer gek!
Je blijft echt lachen!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 21:53

wat kan je dat toch heerlijk omschrijven,zit te genieten van het beeld wat ik voor me krijg van jou meissie!heerlijk,ik lig helemaal dubbel!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 12:02

Leuk hoor *LOL*

A wat is ze toch een snoeppie *LOL*
Ruilen ?? krijg jij de allerliefste haflinger van de wereld Extreme duivel Schijnheilig En krijg ik jou snoeppie Schijnheilig

goeie deal he??

groetjes Lara

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-01 12:07

Hihi WJ, zo'n schatje is ze niet altijd hoor! Die verhalen vertel ik natuurlijk niet Schijnheilig

Ach nee, wat bazel ik. Ze is altijd snoeperig, maar oh zo'n boef! Ik denk dat ze niet aan jouw haffie onderdoet!