donna gister voor het eerst voor mn eigen kar

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Rosiewozie

donna gister voor het eerst voor mn eigen kar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-03 11:05

Joehoe,
Voor degene die het nog nit weten ben ik een echte aangespannen rijden fan. Ik heb lang moeten wachten, maar gister was het dan eindelijk zo ver. Donna kon voor het eerst voor mn eigen kar, zonder beleerman erbij.
Een paar weken geleden is ze belleerd en dat ging eigenlijk super tot de laatste week aanbrak. Ze had wat meer spier en conditie gekregen en was elke dag dat voor de kar lopen wel een beetje zat ondertussen. Resultaat: lekker vervelend doen. Links willen als we rechts moesten enz. In de laatste week hebben we haar ook een keer voor mijn eigen kar gehad met mijn eigen tuig. Natuurlijk moest ze net op dat moment lopen kloten. Dat was natuurlijk niet erg tot dat ze zomaar uit het niets ervandoor ging met een grote bok. Klabats, voorplank van mn kar eruit. De rem deed het dus blijkbaar ook niet. Gelukkig was de beleerman een goed doorgetrainde man en kon hij haar snel weer stoppen. In die halve week dat ze daar nog is geweest daarna heeft ze geen stap meer verkeerd gezet. Ze mocht naar huis.
Ja das leuk, maar de plank was er nog steeds uit en de rem deed het nog steeds niet.
Gister was dus eindelijk het moment aangebroken dat ik eindelijk kon gaan rijden. Nog steeds heel erg lettend op veiligheid. Ik heb daarom zelf 10 min de kar getrokken naar een groot voetbalveld, MET flinke heggen eromheen!! Daarna eerst even gelongeerd, waarvan ik achteraf blij ben dat ik dat heb gedaan want ze was behoorlijk aant bokken. Toen ze wat bezweet en wat moe was voor de kar gezet. Halster onder het hoofdstel gelaten en longeertouw aan het halster en het hoofdstel gemaakt en iemand er zo langs laten lopen.
Het ging allemaal super. De terug weg heeft Donna zelf de kar terug getrokken.
Ze zeiden dat ik hellemaal aan het stalen was en knalrode wangen had.
Donna uitgespannen en daarna EERST naar de WC!!!

_______ Roos Koeter _______
Osteopathie voor Paard en Hond
http://www.rooskoeter.nl

Paradise

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 12:13

hey goed man

ik ga binnenkort ook beginnen met mijn fjord, maar die is al helemaal beleerd daarvoor Haha!
ik hoop dat het snel beter gaat, en dat je lekker kan genieten van aangespannen rijden ZONDER bokken en gek doen!!

veel suc6 OK dan!

Rosiewozie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-03 11:53

wow gister weer wezen rijden en het is echt super leuk. Helaas begon het wel te regenen en bleef een band heel de tijd hangen. Arme donna. Maar goed vandaag weer ennu is het gelukkig droog. En de band is weer gemaakt.

_______ Roos Koeter _______
Osteopathie voor Paard en Hond
http://www.rooskoeter.nl

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie