mijn moeder wil een proef les doei :00

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 21:36

ILOVEJELTJE schreef:
ja ik denk dat ik het gewoon moet maar negeren .
maar ze wil op de verkerde manege gaan rijden .
en dat is dan erg wand dan moet ik daar gaan rijden .
als zij op paard rijden gaat .
dus ik moet er wat aan doen hoor .
sorry maar help mij


praten meiske, praten. leg haar uit dat jij al beter kan rijden, en als zij ook goed wil leren rijden, ze niet daarheen moet gaan. omdat het geen goede manege is. en dan moet je natuurlijk ook even uitleggen waarom, maar dat zal best lukken want jij hebt precies wel een grote mond genoeg Knipoog precies mijn zusje Haha!
veel succes hoor, het is leuker voor jou, voor je mama én voor de paardjes als ze op de goede manege les volgt!!

Enya - Daya :-)


Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 22:49

Hahahah, een Moederstopic!!

Mijn moeder hing vroeger ook al haar vrije tijd (en ook haar niet vrije tijd!!) op de manege in de stallen rond. Toen is ze aan haar heup geopereerd, en sindsdien kan ze eigenlijk niet meer rijden zonder pijn.
Toen we nog in Frankrijk woonde heeft ze toch een keer die stap genomen, echt lachen! We kwamen daar op die manege, mn moeder in mijn paardrijoutfit en cap op haar hoofd Bloos! Moest ze eerst op een soort reuzehobbelpaard, zo een die ze bij de C&A ofzo buiten hebben staan. Met echt zadel en hoofdstel. Hup, dat ding in stap draf en galop, wij dikke lol! Daarna moest ze toch op een echt paard en dat was toch wel weer eng. Maarja, eerst aan de longe en idd geen gezicht natuurlijk, maar een lol dat we hadden! Helaas liep ze de volgende dag echt kreupel van de pijn in haar heup, dus dat was de laatste keer... Scheve mond
Wees blij dat je moeder wil rijden! Begeleid haar, geef tips, maak er wat van!!!!!!!!!!! OK dan!

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 02:32

Kido schreef:
is juist handig heb je meer kans op een paard!!!!!!!!!!!!!!


Inderdaad, lekker laten lessen, kun jij alleen maar voordelen aan hebbe tog. Koopt mams spullen, lenen!! misschien neemt ze zelfs wel een paard! je weet maar nooit natuurlijk Haha!

Obelix is gewoon stoer!

passie

Berichten: 2323
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 08:57

Ik zou juist trots zijn op mijn moeder als ze ging rijden. Mijn moeder is hartstike gek met pascal enz daar ben ik echt blij mee ze heeft me zelfs voorgelezen op concour daar was ik echt super trots op!
Ik vind het echt hard tegenover je moeder om zo te doen ja sorry hoor!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, Lalladidoo, rien10, savieralover, Slmt9, SusanH, Tijn8 en 77 bezoekers