grrrrrommm....

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sall

Berichten: 6642
Geregistreerd: 20-05-03

grrrrrommm....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-03 17:22

Vandaag was mijn èènna laatste dag op mijn werk, ga woensdag bij een nieuwe baas beginnen.
Kreeg ik toch een **kel van een vent aan de telefoon, ik kon hem niet doorverbinden naar degene die hij wilde spreken en er was helaas niemand aanwezig die hem kon helpen.

Het begon al goed, omdat ik hem niet goed kon verstaan en ik automatisch in het engels overging (dacht dat ik iemand uit het Oostblok aan de lijn had... gebeurd wel vaker)
Toen reageerde hij gepikeerd dat hij Vlaams sprak... Rolleyes (oeps) ik snel hersteld en tja... de lijn was zéér slecht... Bloos!

Toen ging hij toch tekeer tegen me !!! Verward
Ik ben proffesioneel gebleven en heb hem rustig en kordaat verteld dat ik er niet van gediend ben om zo toegesproken (geschreeuwd) te worden.
Dat ik kon begrijpen dat hij, graag iemand wilde spreken en duidelijkheid wil, maar dat ik hem niet kon helpen.

Ik heb wel vaker, heetgebakerde mensen aan de lijn, maar vaak als je ze even laat spuien en verteld dat je ook maar een receptioniste bent, binden ze vaak in en bieden ze ook nog hun excusses aan.
Maar deze vent... Stoom uit je oren Bah, hij bleef aan de gang, met zijn neerbuigende tirade...
En toen gooide hij de hoorn op de haak...

Er zat ondertussen een klant op de bank gedurende het gesprek nieuwschierig naar me te loeren, en ik bleef 'profesioneel', maar toen er een koerier kwam en ik op stond, stond ik te trillen van kwaadheid.

Ik ben naar achteren gelopen, en toen kwamen de traantjes... Ik kon mezelf niet uitstaan, loop al een tijdje mee en dan komt er zo'n ongelikte vent en brengt me van me apperepeau (schrijf je dat zo??? Verward )

Ik had mezelf redelijk snel weer in de hand, maar toen er een collega kwam en me aankeek en vroeg of het wel ging..... Huilen
Voelde me een vreselijke softie...
Ach, het zal ook wel met mijn bijna afscheid te maken hebben....

op zoek naar bijzondere kunst? www.paulinezeij.nl


Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 17:29

Sommige mensen zijn echt zo lomp! Die snappen niet dat JIJ niet alles op kunt lossen.

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

Tryingagain

Berichten: 119
Geregistreerd: 18-08-03
Woonplaats: Zuid-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 19:46

Tsja, als telefoniste/receptioniste ben jij de eerste die de ongenoegens over zich heen krijgt...sommige mensen vergeten wel eens dat ze een medemens voor zich hebben.
Tssss, beetje fatsoen is nog teveel gevraagd.

Goed dat je aan de telefoon rustig bleef! OK dan!

en het is trouwens apropos Knipoog

Everyone is born with genius, but most people only keep it a few minutes.
Edgard Varese (1883 - 1965)

Sall

Berichten: 6642
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-03 20:11

Tryingagain schreef:
Tsja, als telefoniste/receptioniste ben jij de eerste die de ongenoegens over zich heen krijgt...sommige mensen vergeten wel eens dat ze een medemens voor zich hebben.
Tssss, beetje fatsoen is nog teveel gevraagd.

Goed dat je aan de telefoon rustig bleef! OK dan!

en het is trouwens apropos Knipoog



Ha ha ha, ik zat net nog in de auto te bedenken hoe het nou geschreven werd Haha! , thanks!!!!

op zoek naar bijzondere kunst? www.paulinezeij.nl

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 20:16

Hay,

Ik ken het heb wel eens van die Duitsers aan de lijn en die beginnen dan te tetteren en ik weet dan echt niet waar het over gaat... Maar ook wel eens chauffeurs die helemaal over de zeik gaan en dan moet je rustig blijven nou als de hoorn er op ligt dan begin ik te tetteren maar koppie op Sall nog 1 dagje en een nieuw begin

...Dreaming with my eye's wide open...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: paardje2013, sterregoud, Vagabondo en 35 bezoekers