Amber voor het eerst naar buiten met Denies.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Amber voor het eerst naar buiten met Denies.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-03 21:55

Vandaag was het zo ver.In Ambers rijcarriere zou ze vandaag voor het eerst naar buiten gaan met Denies op haar rug.Denies zou haar eerst even in de bak rijden zodat ik even kon kijken hoe het ging(ze had al een paar keer zonder mij erbij gereden)om even op de hoogte te blijven.Alles ging naar wens.Oke ze was erg afgeleid toen ik er was.Typisch Amber(echt een aan de baas hang paard).Toen was het zo ver touwtje er aan en op naar het bos.Eigenlijk zouden we heel de route aan het touwtje doen maar ik merkte aan Ambi dat ze erg rustig was dus aan het begin van een rustig pad haar los gemaakt.Ze bleef mij braaf volgen maar wat heb je daar aan als je wilt weten wat ze doet zonder mij.Dus toen ben ik gestopt en heb hun door laten lopen.
Het ging erg goed en Ambi deed haar best om alles in de gate te houden.Ze bleef netejes stappen en stopte netjes als denies dat vroeg van haar.Zo halverwege ook nog een klein stukje gedraaft(tja dat moet ze ook kunnen natuurlijk)en dat ging ook goed.Ze sprong 1 keer iets opzij.Meer jolligheid dan dat ze schrok van iets maar realiseerde al snel dat dat voor Denies niet uit maakt en ging netjes verder.
Toen richting stal.Ook lekker los laten lopen en zo af en toe halthouden.Ze deed het goed en vond het erg leuk zo buiten.Als ze dat nou blijft vinden dan hihihi..
Kan zeggen dat we het niet zo hadden verwacht.Oke weet dat ze braaf is buiten aan de hand maar met iemand erop is altijd nog anders.
Morgen zet ik waarschijnlijk de foto's erop van ons klein avontuurtje.

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 22:42

toppie...Ik ben benieuwd naar de foto's

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 07:55

heeejjj goed zeg......
Daar was tjo dus gewoon ziek van, jaloezie..... k heb um door.....
duseehh binnenkort saampies rondje tuffen???

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-03 07:58

Ik denk dat dat het is geweest.Tjo kan het gewoon niet hebben.
Nou voordat ik naar buiten ga dan zijn we al een heel eind verder.En jij mag nog niet rijden dus dat wordt een probleem hoor.

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-03 19:55

Foto's van gister staan bij itp.

YouKnowWho
Berichten: 790
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 19:58

Hihihi ja ging goed gisteren hè?? Ben nog steeds superdesupertrots op haar! Gauw foto's kijken (die je had gemaild waren errug leuk)

Groetjes, Denise