paardrijden is geen sport en voor mietjes:(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 19:56

hih mn buurjongen dacht dat t ook heel makkelijk was, wou er graag op, maar zonder zadel, want hij is een echte cowboy :S..haha ja idd, klemt zn benen om de buik heen, paard er in volle galop vandoor, hij valt er af, keihard op zn rug.Ahh jaap doet tpijn ?Nee..nee...helemaal niet, (pijnlijk gezicht trekkend.) Haha!
Haha later bleek dat zn hele rug zo blauw was als wat.Maar sportief als die is is ie erlater nog weleens opgegaan, maar dan met zadel, alleen stuiterdie toen ook Haha!
Alleen viel me nog zat mee, hij heeft er nog wel aanleg ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 16:03

Jady schreef:
Als je zegt dat je paardrijd,denkt iedereen dat je op 'My Little Pony's' rond huppelt.
En dat het allemaal zo makkelijk is...

Ja idd... dat denken ze bij mij in de klas nou ook...

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 16:06

Ik word er altijd moe van als mensen vragen wat voor sport je doet.. dan zeg ik: ik heb een eigen paard.. Ja maar wat doe je dan voor sport Verward Uh nou elke dag paardrijden en heb nergens anders tijd voor naast mijn fulltime baan Scheve mond Dat begrijpen ze dan vaak niet Blond

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 16:45

ik erger we er niet zo aan, ik ken wel mensen die het geen sport vinden maar ik ken er ook zat die het wel een sport vinden (hebben er wel allemaal op dezelfde pijnlijke manier achter moeten komen....)

waar ik me wel aan erger is dat als ik aan het rijden ben en er komen een stel jongens langs die dan van die stomme geluiden gaan maken, of net doen of ze op hun brommer aan het "rijden" zijn.
tja, best kinderachtig hoor...

Karnat
Berichten: 521
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: verwegniestan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 17:22

Ik kan er alleen maar hard om lachen......wil die mensen wel eens op een groot paard over een hindernis van 120 cm zien springen...dan vergaat het lachen ze meestal wel........Ik vind paardrijden wel degelijk een stoere sport......moet wel toegeven dak er vroeger ook zo over dacht

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 18:05

ik denk dat paardrijden een van de allermoeilijkste en gevaarlijkste sporten is die er bestaan. je kan nooit 100% zeker weten wat er het volgende moment gebeurt. altijd bij elke bewegingen nadenken. je bent nooit uitgeleerd.
tis gewoon zo moeilijk. en gevaarlijk ook. zeker niet voor mietjes. waarom iedereen dat denkt???? donnow!

zag zaterdag nog een paard acheroverslaan, recht op de ruiter. dacht ik een zoveelste slachtoffer.

weet iemand waarom ze het eigenlijk een mietjessport noemen?? niks mietjes aan, toch?!

Tryingagain

Berichten: 119
Geregistreerd: 18-08-03
Woonplaats: Zuid-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 18:31

Sjongejonge, ik heb door het paardrijden spieren gevonden waarvan ik niet eens wist dat ik ze had (spierpijn...AUW).
Tsja veel mensen denken inderdaad dat je maar wat op je kont zit rond te hobbelen....ach, laat ze maar...ik weet wel beter Knipoog.

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 19:33

Tryingagain schreef:
Sjongejonge, ik heb door het paardrijden spieren gevonden waarvan ik niet eens wist dat ik ze had


*LOL* *LOL* *LOL* haha!! inderdaad!! zo die spieren aan de binnenkant van je dijbenen Schijnheilig
en je schouderspieren als het koud is en je springt de hele tijd buiten. en dan ga je stil staan. brrrr... (niet met het paard natuurlijk, krijgt ie anders net zo'n spieren Haha! )

en moet je eens kijken naar de spieren bovenop je kuit, en op je dijbeen! vooral bovenop, van steeds je voet zo te houden Lachen

alle spieren eigenlijk...

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 23:32

Ach is gewoon standaard gezeur Knipoog Een paar oordupskes doen wonderen *LOL*.
Veel van zulk soort opmerkingen komen voort uit onwetendheid. En het is niet bij iedereen de moeite waard om daar aan te werken . Lekker laten dus Haha!

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 00:08

je weet het, de beste stuurlui staan aan de kant Haha! Zo geldt het ook met dit soort opmerkingen. Ze staan aan de kant en denken alles te weten Haha! Laat ze maar praten, paardenvolk weet beter Haha!