gisteren laarzen gehaald bij Van Huet

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

peeky

gisteren laarzen gehaald bij Van Huet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-03 11:13

Voor mijn verjaardag heb ik een laars van mijn ouders en een laars van mijn vriend gehad. Aangezien het mijn eerste paard leren rijlaarzen zou worden, moesten die maar eens goed opgemeten worden. En na flink wat drama verhalen daarover van vriendinnen en bekenden, besloot ik om naar een vakman te gaan. Die vond ik in Houten.

Het was echt heel erg mini dat winkeltje, en die man zelf was ook wel typisch, maar hij heeft mijn voeten en benen wel aan alle mogelijke manieren opgemeten en me diverse laarzen laten passen met veel uitleg. Had ik natuurlijk weer net te lange benen en viel buiten de standaardmaten, dus als ik een perfect passende laars zou willen dan werd het maatwerk = 70 euro meer. Nou dat heb ik maar laten varen want de laars was zonder maatwerk al duur genoeg en dat is dan pech voor die ene centimeter te laag!

Uiteindelijk bleek de Petrie me toch het beste te bevallen. De perfect viel echter meteen af vanwege dat lelijke verschil in leersoorten, dus werd de prijscategorie wel meteen een stuk hoger *SLIK* De standaard en de elite bleven over. Ik heb ze beide gepast en vond de elite toch het beste zitten. De ruimte bij de wreef gaf de doorslag. In de elite zat ik veel vaster dan in de standaard. Dus helaas helaas ging het verjaardagscadeau mijzelf nog het meeste geld kosten Ziek maar ja, je doet er als het goed is wel weer jaren mee dus tsja....

Heeft iemand anders deze laarzen ook en hoe bevallen ze?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie