verkouden & shire keuring

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

verkouden & shire keuring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-03 21:11

*SNOTTER* Verkouden was ik alweer een paar dagen ik heb er nu ook een tikje griep bij, voel me echt een beetje zweverig en supersloom van die ziekte. Maar dan het probleem: ik kan niet ziek zijn. Heb er gewoon geen tijd voor en kan niet stil zitten! Hyper!

Zo had ik me vandaag zo voorgenomen om thuis in bed te blijven en dat stappen gisteren in Breda had ik in de eerste plaats ook niet zo laat moeten maken....lag 5 uur in bed...maar liet ik me toch weer door Irene (ladyjane) overhalen om samen met haar en Shari naar de shire keuring in Maassluis mee te gaan. Hebben we meteen de navigator van mijn paps uit kunnen proberen! Jee wat hebben we gelachen om dat ding *u moet nu linksaf* *volgende afslag nemen* we hebben hem Kees genoemd want het was echt zo’n Kees stem Haha!

Maar goed, de shire keuring was dus afgeblazen door een ongeval dat zich eerder die dag voor had gedaan (een man die zijn paard voor ging brengen heeft een hartstilstand gehad en is ter plaatse overleden) dus wij schrikken van het verhaal en daarna nog maar wat rond gekeken op die manege want we vonden het zonde om meteen weer weg te gaan…

En daar was zowaar nog een tinker! En wat voor een….heb nog met de eigenaresse gesproken en ze had hem al 7 (!!!) jaar. Hij had net zo’n soort vlek op zijn neus als Eileen!

Daarna zijn we nog even gaan winkelen in Rotterdam (weer veeeeel te veel leuke dingen gezien maar gelukkig niet teveel uitgegeven) en lekker geschransd bij de Mac waarnaar we weer veel te duur uit waren met parkeergeld in de parkeergarage en moe maar voldaan richting Brabant terug reden.

Veel tijd om uit te rusten had ik niet want ik had afgesproken met mijn moeder om een lekkere buitenrit te gaan maken. Heftig zou het niet worden, want ik was ziekjes en had daarbij ook nog eens enorme spierpijn in mijn buik, maar het was zeker gezellig en heerlijk zo in de avond! We kwamen nog een ‘nieuwe’ Tinker tegen en nog even met de eigenaresse gebabbeld maar dat werd van korte duur want Jildau wilde erg graag terug naar huis *ze had zeker honger en gelijk had ze hoor* Tong uitsteken

Dus een druk dagje en nu ben ik dan ook doodmoe en lijkt het me geen slecht idee om mijn bedje eens lekker op tijd op te zoeken want morgen weer naar school Slim

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-03 17:02

Hmmm weinig bokkers met een shire die naar de keuring moesten geloof ik Haha!

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 17:04

Misschien hebben die bokkers nu iets anders aan hun hoofd Verward . Wat er daar gebeurd is is te triest voor woorden en heeft een enorme schok bij ons allemaal te weeg gebracht.

Quid

Berichten: 44
Geregistreerd: 28-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 17:48

Ik wens alle shire bokkers die op de keuring waren sterkte. En zeker de familie van die man. Vreselijk triest.

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 13:34

Ik was er ook, jammer dat ik je niet heb gezien peek!!! Heb het Tinkertje ook nog gezien, Bas was nogal verliefd op d'r zaterdag Haha!

Maar het was idd niet zo leuk die zondag...