Help! Mijn schatje veranderd in een roofdier!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Help! Mijn schatje veranderd in een roofdier!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-03 15:59

Afgelopen zomer heb ik een schattig piepklein poesje gevonden en gehouden. Ohoh, wat was is ze klein, en oh wat schattig.
Zo'n klein schattig grijs tijgertje met zwarte strepen.

Nu is ze 4 maanden en het is zo'n eigenwijs mormel.

's Ochtends krijg je wel eerst welkomst kopjes en gespin, maar daarna EIST ze melk. Daarna besluit ze dat het vandaag: Vang je eigen eten-dag is.
Gisteren kwam ik thuis, had ze een piepklein spitsmuisje gevangen. Toen ze me zag, rende ze gauw met dat ding naar binnen en ging achter de bank zitten. Moest ik eerst weer die dooie muis achter de bank vandaan halen. (Wanneer had ik hier ook al weer voor het laatst stofgezogen? Schijnheilig
Vorige week had ze al een roodborstje te pakken, maar die heeft het nog overleefd.

Vandaag moet de rest van de buurtbeesten geterroriseerd worden.
Ze ziet een Duitse Herder lopen, zet haar ruggetje op en dat staartje helemaal dik en rent er op af. Beetje eigenwijs er omheen lopen draaien, beetje slaan en toen de hond niet oplette, sprong ze boven op zijn rug.
Of in zijn nekvel hangen is ook favoriet. Boos! Het is toch niet te geloven!
Totaal geen respect voor je mede-dier.
Onze lieve Thomasje was de hond zat en ging de buurtkat irriteren. Ze wilde graag weten wat een volwassen kat nou eigenlijk de hele dag doet en daar is maar 1 manier voor en dat is natuurlijk achtervolgen. Cool
Tot vervelens toe en de buurkat niet meer weet waar hij het moet zoeken.

En dan is de dag alweer haast voorbij, ze vreet nog effe d'r bakje leeg en dan is het tijd om te maffen. Boven op het baasje Lovers

Ach, ze is toch wel schattig..


youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 16:01

hihi, geweldig die jonge katjes!!

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 16:40

hahah die dingen hebben volgens mij er nog geen benul van dat hondjes af en toe ook best wel gevaarlijk kunnen zijn Haha! haha.
wat een beesten af en toe he!

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 19:30

aa wat lief Haha!:D:D:D ... jah wij hebben een oude doos maar die kan er ook nog steeds wat van hoor .. dan heeft ze weer een muis die ze meeneemt naar binnen en dan verstopt ze hem op de plekker waar je een hele verbouwing voor nodig hebt ...maarja later op de dag dan ligt ze ook lekker te slape bij je op schoot Lovers

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 19:36

Hahah wat schattig Haha!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 19:51

Leuke hé?! Haha!
Sterkte met dat 'schatje' van je Knipoog

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-03 20:16

Antoinette schreef:
Leuke hé?! Haha!
Sterkte met dat 'schatje' van je Knipoog


Een hond en een paard kan ik opvoeden, maar dit exemplaar gaat mij meer moeite kosten dan elk ander beest wat ik heb meegemaakt!

Mist

Berichten: 9481
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 20:19

Ken het... heb co-ouderschap samen met de overburen van een 2.5mnd oud poesje (ik s'vanonds en s'nachts, en mijn overbuurvrouw, die thuis werkt, overdag-lang verhaal)
Het schatje heeft ook een nieuwe hobby-wc rollen...heel leuk...ze rollen af...waarna je ze aan kun vallen...versnipperen... en wat er vanover is...door heel het huis verspreiden. Haha! Een van mijn andere katten heeft een zwak voor tampons...hele doosjes tegelijk...aanvallen en uitpluizen..hartstikke leuk...behalve als je er zelf een keer naast pakt (als je toevallig wanneer je ze zelf nodig hebt, het doosje op de wastafel laat staan

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 20:26

essie79"]
[quote="Antoinette schreef:
Leuke hé?! Haha!
Sterkte met dat 'schatje' van je Knipoog


Een hond en een paard kan ik opvoeden, maar dit exemplaar gaat mij meer moeite kosten dan elk ander beest wat ik heb meegemaakt!
[/quote]

Mocht het je ooit lukken...hebben we hier nog een uitdaging voor je *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, F_inley, frutsel05, inge_romeo, LiannePuthzy, lina1998, Lisewiesje, Poekkie, Salinah, StonedRomy, turtlelito, YandexBot en 125 bezoekers