ninja staat weer bij ons maarr..

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-01 16:34

als je "ninja's nieuwe verzorgertjes" heb gelezen weet je wat meer. ik zal et in het kort samenvatten. nou ninja stond op een wei bij een boer die boer zei tegen kinderen je mag ninja verzorgen maar de eigenaar wist et zelf niet eens. nou toen ze ze zagen wandelen mocht dat niet dus me moeder erop af maar ze gingen door met wandelen ik eropaf en ze deden het niet meer. nu hebben ze laatst de maantop recht af geknipt en de bovenste laag van de manen eraf geknipt ik en de eigenaar waren boos en nu staat ie weer bij ons in de wei net als vroeger gelukkig maar ik wil die kinderen niet in de wei bij mijn geitjes en me vader maakt et niks uit. hij zei zo van je doet toch minder met mimi maar ze gaan niet mijn geiten verzorgen sjonge jonge als ze het in hun bol halen grrrr... enne ik zei tegen me vader nee ik wil het niet hebben dat ze ninja verzorgen en ze blijven van onze geiten af. me moeder zei ook al van dadelijk doen ze et hek niet goed dicht en ontsnapt de hele beestenboel. dat ze nog goed over die kinderen denken na deze ervaring. de eigenaar heeft er gisteren een grote mond tegen gegeven maar een kind gaf een mening terug. ik wil et niet hebben., en als ze komen zeg ik nee dat wil ik niet en me ouders ook niet en als je dat wel doet bel ik de politie. want het is en blijft eigen terrein en de pony is van iemand anders eigendom duz.. wat vinden jullie hiervan?

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 16:45

Die pony is dus van iemand anders....
Ik krijg de indruk dat die eigenaar er ook niet blij mee is!!!!
Kan die ze niet wegsturen??

Want is het ook jouw verzorgpony??

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-01 16:48

tja een beetje mijn verzorg gisteren heeft de eigenaar ze weggestuurd maar ze hadden iets gezegd van ja maar.. blah blah en toen zei de eigenaar tegen ons julie moet maar beslissen of ze mogen verzorgen en ik wil het absoluut niet. ik ben er niet blij mee en ze dede em niet voor niks daar weg halen de hele tijd die bolle tweeling in de wei getsie ik haat ze

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Elegance_, Ladyson, shaddy82 en 38 bezoekers