"lekkere" buitenrit

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Paradise

"lekkere" buitenrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-03 23:06

Ik dacht vandaag laat ik eens lekker naar het bos gaan met m'n paardje, het was zulk lekker weer.
Dus ik opzadelen en was klaar om te vertrekken..

Dus ik rijd richting bos, m'n paardje had er zin in ( is duidelijk te merken aan hem, oortjes naar voren en lekker doorstappen)
Daar aangekomen ging ik eerst ff een stukje langs het water rijden, daar heb je zo'n soort strandje aan, ideale plek om te galoperen (dacht ik)
Daarna weer lekker doorgereden richting het cros terrein..

Ik reed een beetje over het crosterrein, ik spring daar niet want ik vind het levensgevaarlijk al die VAST GEBONDEN balken, je paard zal z'n benen breken zeg
Komen daar ineens 2 meiden aangeraced recht op me af !!
Maken een noodstop, sow en ze trekken me toch ff een bek open zeg Scheve mond
Of ik wel normaal was om met een fjord op het terrein daar te gaan rijden en meer van dat soort onzin, en dat ik weg moest omdat het hun plekkie was..

ja daaahaaag dacht het niet, ik rij waar ik rijden wil als ze een eigen plekkie om te rijden willen moeten ze maar naar de gemeente gaan en een paar hectare bos aanschaffen

Dus ik bleef er nog een half uurtje rondhangen en ben toen doorgereden.
We hebben ook nog weilanden bij het bos dus die controleer ik ook altijd gelijk even als ik in het bos ben..

Toen vond ik het wel weer tijd om naar huis te gaan, dus reed terug over het ruiterpad, ik denk : wat hoor ik toch allemaal??
M'n paard begon ineens allemaal gek te doen, kon hem bijna niet meer houden ( niks voor hem )
Ik kijk om mee heen, zie ik een Jeep aankomen scheuren met hoge snelheid.. Op het ruiterpad !!!!!!!!!!!!!!!! Boos!
Ik m'n paard zo goed en zo kwaad als het ging tussen de bomen gezet.
Die klojo ziet toch dat het paard bang was, nee hoor meneer geeft nog ff extra gas Stoom uit je oren

Najah thuis aangekomen vroeg de eigenaar van de fokkerij waar ik allemaal geweest was, dus ik verteld.
Zegt tie ineens dat 2 jaar geleden bij het strandje een paard is verdronken Verdrietig het water gaat na 1 meter grond ineens steil naar beneden zegt tie.. Daar rij ik dus ook NOOIT meer langs!!!

Dit was dus mijn " lekkere" buitenritje van vandaag..

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 09:07

Nou, je trof het wel zeg. Eerst twee van die maffe meiden en dan een gestoorde automobilist (wat had die in vredesnaam te zoeken op een ruiterpad?). Zou je zo iemand niet aan kunnen geven trouwens, hij (zij?) rijdt ergens waar hij niet hoort en creëert daarmee immers een gevaarlijke situatie. Ik bedoel, de meeste ruiterpaden zijn niet zo breed en er is niet overal ruimte om aan de kant te gaan staan...

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 09:40

nou leuke rit Boos!
waar halen die meiden het lef vandaan om zo een bek tegen je open te trekken???
en een Jeep over het ruiterpad.. die lui zijn niet wijs!

Dag lieve mama...

Paradise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-03 00:29

JoT schreef:
Nou, je trof het wel zeg. Eerst twee van die maffe meiden en dan een gestoorde automobilist (wat had die in vredesnaam te zoeken op een ruiterpad?). Zou je zo iemand niet aan kunnen geven trouwens, hij (zij?) rijdt ergens waar hij niet hoort en creëert daarmee immers een gevaarlijke situatie. Ik bedoel, de meeste ruiterpaden zijn niet zo breed en er is niet overal ruimte om aan de kant te gaan staan...

Ik weet niet of je zo iemand kan aangeven.. denk het haast wel..
Alleen het probleem is dat ik zo'n moeite had met m'n paard in bedwang te houden dat ik niks heb gezien van de jeep.. weet alleen dat tie groen was, en daar schiet je niet zoveel mee op he :p

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie