Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
(en ik snap dat niet iedereen dat doet/wil/kan maar ik zou niet lekker slapen met het idee dat als ik morgen mijn baan kwijt raak dat ik mijn paard zou moeten verkopen...).

. Blabla1980 schreef:Ik denk dat er ook veel mensen zijn die wel de setjes kopen (bijwijze van voorbeeld) maar die het eigenlijk niet kunnen betalen en mischien zelfs achterlopen met betalen.
Kijk eens naar programma's als iedere dubbeltje op zn kant ofzo.
mensen blijven maar kopen en geld uitgeven terwijl er eigenlijk al tijdens niks is om uit te geven en raken steeds dieper in de schulden.
russel schreef:Het is prioriteiten stellen.
Maar als je op stallen ziet dat er paarden staan waar nooit iemand voor komt, of in het weekend en bij voorkeur zijn brommer uit de stal trekt, een rondje gaat crossen en weer terug zet, dan is het niet verwondelijk dat dat speelgoed dan de deur uit gaat.
Er zijn meer mensen die paardjes leuk vinden, maar als ze een vakantie moeten laten of die mooie jas, niet meer zo leuk vinden, dan mensen die niet naar een jas gaan kijken omdat de paarden voorrang hebben. Die paarden die extra luxe zijn, worden het eerste vergeten, daarna het eerste als ding weggedaan.
Te veel paarden voor de handel, te veel paarden die als fokprodukt op de wereld zijn gekomen. Geen vraag en aanbod, gewoon overladen net als met katten en honden.