even verkeerd geparkeerd....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 17:51

Sodemieters dat is niet mis...
Maar ook heel begrijpelijk van die aannemer. Het zal beslist niet de eerste keer geweest zijn dat hij niet aan het werk kon omdat hij is geblokkeerd door anderen. Moet hij dan iedere keer zelf voor de kosten opdraaien? Dan denk ik dat hij binnen de korste keren failliet is.
Ik zou in ieder geval contact opnemen met de aannemer, misschien kan er wat vanaf, en misschien kun je het gespreid betalen.

kekaro
Berichten: 8306
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 21:47

dat is echt 200 euro meer dan mijn maandsalaris dat is toch niet normaal.............kunnen ze dat echt zomaar vragen van iemand ?? pff ik hoop echt voor je dat die aannemer menselijk is en er van af ziet en anders protest hoor !! dit kan iemand toch niet zomaar even ophoesten omdat je per ongeluk je auto verkeerd neergezet hebt......nou laat ons even weten hoe het afloopt want we gaan echt doneren hoor !! en idd voor 2 euro mag iedereen een rondje op safir !

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 21:50

Aannemers krijgen zelf ook met behoorlijk bekeuringen te maken als ze bepaalde afgesproken deadlines niet aan kunnen houden. En die bekeuringen kunnen oplopen tot 10.000 Euro per dag....of meer....

kekaro
Berichten: 8306
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 14:01

pffffff niet te geloven zeg ! ik hoorde het idd ook van mijn vader toen ik hem dit vertelde, dat zulke hoge boetes heel normaal zijn bij bouw en werkverkeer........ik vind het echt ongelovelijk veel geld en dat je dat dan ook in 1 keer moet betalen ik zou er een lening voor af moeten sluiten dus dan word het alleen maar nog duurder ! nou ik ben benieuwd of ze er nog wat aan kan veranderen !

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 15:28

poehee wat een bedrag, kan me voorstellen dat je dat niet 1 2 3 in handen hebt...........succes!