verzorgpaard rijden ?!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Indie
Berichten: 1675
Geregistreerd: 06-05-03

verzorgpaard rijden ?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-03 18:19

ik verzorg al krap een jaar een paard, Max
hij heeft heel lang problemen met zijn rug gehad maar dit is nu gelukkig allemaal over.

hij heeft al en bijrijdster maar ik verzorg hem alleen (buiten zetten ,poetsen) maar ik zou heel graag gewoon een keertje op hem rijden.

maar vind ik het zo raar om zo direct te vragen 'hallo mag ik op je max rijden'

nou gaat mijn vraag voornamenlijk uit naar de paarden eigenaren: zouden jullie dit raar vinden ? of gewoon doen...


iloveperry

Berichten: 1604
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Ommen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 18:21

ik zou het gewoon doen!: Nee heb je ja kun je krijgen!

wie het laatst lacht......snapt de grap niet Haha!

fiesta
Berichten: 151
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: aarle rixtel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 18:23

ik zou het ook gewoon vragen! Zeker als je het paard altijd verzorgd etc...ik zou het zelf dan niet meer dan normaal vinden als zoiemand dan een keer op m´n paard rijdt!!
Lachen

marsss

Berichten: 3131
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 18:36

ik zou het ook gewoon vragen zo van : ïk zou het leuk vinden om een keer op max te rijden'" ofzo iets

Nevada

iloveperry

Berichten: 1604
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Ommen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 18:38

of zo kun je het ook vragen:

Ik verzorg max nu al bijna een jaae ne ik ken em al wel goed. Nou zou ik er graag een keer op willen rijden. Zou dat mogen?

wie het laatst lacht......snapt de grap niet Haha!

Indie
Berichten: 1675
Geregistreerd: 06-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-03 18:47

hahaha dat zou wel wat zijn ....oke ik ga het morgen vragen...denk ik ,ben niet zoon held
maar bedank iig voor de reacties (en alle subtiele hints ,meer zijn welkom:D)

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 20:36

ken je zij bijrijdster goed?wie weet kan je een keer kijken als zij aan het rijden is, en vragen of je hem een keer mag uitstappen(dan heb je alvast een begin!)

maar de eigenaren hebben dus iemand die hem rijd, en nog een aparte verzorgster?
wat doen ze zelf met hem?

maar het lijkt me niet meer dan logisch dat iemand die hem al een hele tijd verzorgt er ook op mag rijden!

kwam die bijrijdster ook toen hij zo'n last van zn rug had?of komt ze echt alleen om te rijden?

ik weet niet op welk niveau max loopt, en hoe de bijrijdster rijdt, en hoe jij kan rijden, maar ik zou het gewoon vragen als ik jou was!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Indie
Berichten: 1675
Geregistreerd: 06-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-03 20:53

Renske20 schreef:
ken je zij bijrijdster goed?wie weet kan je een keer kijken als zij aan het rijden is, en vragen of je hem een keer mag uitstappen(dan heb je alvast een begin!)

maar de eigenaren hebben dus iemand die hem rijd, en nog een aparte verzorgster?
wat doen ze zelf met hem?

maar het lijkt me niet meer dan logisch dat iemand die hem al een hele tijd verzorgt er ook op mag rijden!

kwam die bijrijdster ook toen hij zo'n last van zn rug had?of komt ze echt alleen om te rijden?

ik weet niet op welk niveau max loopt, en hoe de bijrijdster rijdt, en hoe jij kan rijden, maar ik zou het gewoon vragen als ik jou was!



Ik heb al heel vaak gekeken toen ze hem aan het rijden waren dus ik weet al een beetje hoe hij is (volgens mij echt super fijn)

de eigenaresse rijd hem gewoon recreatief, en de bijrijdster wedstrijden, ik verzorgde de eigenaresse's vorige paard (waar ik wel af en toe op reed)en zo ben ik bij max gekomen.

ik heb al een paar keer uitgestapt (zelfs proefkonijn zonder zadel)

de bijrijdster kwam ook toen hij last van zijn rug had en zij rijd nu met hem in de L1, maar max heeft M2 gelopen.

Maar ik ga het morgen wel vragen (ze heeft morgen pl dus kan ik uitstappen)

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 21:13

oke ik was alleen een beetje nieuwsgierig Haha!
en als hij bv Z2 ofzo was en jij nog maar een paar x les had gehad ofzo zou ik me er iets bij voor kunnen stellen als ze liever niet hebben dat je er op rijdt, maar zoals ik het nu lees denk ik dat je er best een keer op mag rijden hoor!

gewoon vragen!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Indie
Berichten: 1675
Geregistreerd: 06-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-03 17:08

ik heb het vanmiddag gevraagd....
het mag niet, en nog wel omdat de bijrijdster dit niet wil!!
ze wil het niet omdat 3 te veel is zegt ze terwijl de eigenaresse hier geen moeite mee heeft.
nou ja dan maar verder met poetsen.....

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 17:24

heb je het aan die bijrijdster gevraagd? zij heeft toch niks over dat paard te zeggen, je kan het beter gewoon aan de eigenaresse vragen want het is haar paard en zij beslist wat ermee word gedaan. 1 keer in de 2 weken rijden lijkt me toch niet zo'n probleem?

Gamble

Indie
Berichten: 1675
Geregistreerd: 06-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-03 17:35

ik heb het ook aan de eigenaresse gevraagt .......
ik vind het zelf ook heel vreemd want het mag ook wel van de eigenaresse maar de bijrijdster wil het niet Verward
als ik een eigen paard zou hebben bepaal ik toch echt wel zelf wie er op mijn paard mag (of juist niet)
Laatst bijgewerkt door Indie op 25-09-03 17:46, in het totaal 1 keer bewerkt

JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 17:44

Balen dat de eigenaresse nee zei. Heb je wel duidelijk gemaakt dat het gewoon om een keertje gaat, dus niet voor elke week ofzo (tenminste, dat maakte ik op uit jouw verhaal)?

7 augustus 2012: Rust zacht lieve Macho. Je hebt me zoveel gegeven, ik zal je nooit vergeten.

Indie
Berichten: 1675
Geregistreerd: 06-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-03 17:47

ja dat dacht ik wel, ik vroeg of ik ook een keer mocht rijden ipv uitstappen.

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 18:02

als het van de eigenaresse wel mag dan ga je toch een keer rijden op een dag terwijl de eigenaresse normaal rijd? die bijrijder komt een beetje asociaal op mij over, zij hoeft dat niet te bepalen want het is niet haar paard Scheve mond

Gamble

Indie
Berichten: 1675
Geregistreerd: 06-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-03 18:12

dat vind ze denk ik niet zo'n goed idee, maar ik ben het met je eens hoor, maar voor de rest is die bij rijdster aardig tegen mij het is niet zo dat ze me niet mag (geloof ik)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Adrija, Angeladh, Benita, bente_sat, Cjuan, desireeee_x, Exorcizamus, Getty_Maan, Hanjan, KaasSouffle_, lina1998, LotusT, nafkedemi, Patriesje, Syb_sem en 119 bezoekers