verslag Laura in the USA (15/8)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-01 02:10

Allereerst, John, jacco, en iedereen, bedankt voor de mailtjes. Zit met een dikke smile achter de computer al het nieuws te lezen. Nou waar die titel op slaat..... ik wordt tegenwoordig iedere maaltijd op mn vingers getikt door Tessa, mn NLse co-counselor... want ik zit enkel met mn vork te prikken. Jaja... ik zag het nu zelf ook.. I'M TURNING INTO AN AMERICAN!!!! *LOL*) Serieus ik weet niet hoe ik er aan kom heb toch goede tafelmanieren geleerd maar uhm.... vraag liever hoe ik er weer vanaf kom. NOuja jullie zullen het wel een beetje vaag vinden maar dit is dus echt iets typisch amerikaans. Nog even en ik eet maar 3 happen cereal en laat de rest staan en eet ik nog alleen maar de binnenkant van mn brood en laat de korstjes staan.. haha

Nou verder... vandaag weer een avontuurlijke dag. Ik was op trail (buitenrit) met Josie, alleen wij twee. Zij is een van de leerlingen waarvan de ousers gezegd hebben dat ze ' niet op een paard mag rijden waar ze vanaf kan vallen' (snap je m... haha) Maargoed ik was dus op de Rollercoastertrail (met veel heuvels) en we draafden wat naar beneden... struikelt Bopsie waar ze op reed, schiet ie naar links recht richting een boom aan. Josie grijpt die boom vast en paard loopt door. Hing ze daar.. keurig van boom af op voeten geland maar paard weg in galop en armen die helemaal open lagen.. aai. Maargoed we koden er wel smakelijk om lachen. Toen maar mn rubber gloves aangedaan (er hangen hier in het toilet hele artikelen over bloedbesmettingen ed) schoongemaakt met een alcoholdoekje, steriel gaasje eroverheen en een coldpack tegen de zwelling. Jaja ik leer nog eens wat... Maargoed, teruggelopen en daar kwamen instructorsa ons tegemoet met het paard. Ook weer opgelost. Gelukkig konden haar ouders er om lachen.

Verder is er een LUIZENPLAAG uitgebarsten. Iieieieieieiiwwww ja. Ik heb dus al overal kriebel maar ben al 3x gecheckt en heb niks.. gelukkig. Bahbahbah.

Ik ben helemaal in looooovvvee met een paardje hier. Heb er al eerder over geschreven geloof ik, Guiness. Echt een leuk eigenwijs ding met gangen joh.. erg leuk beest. Iemand nog op zoek naar een leuk paardje voor weinig (ok en transportkosten dan haha)

Nou dat was het wel zo ongeveer... Heb hier mn hele bed onderhangen met kaarten en foto's zal wel een foto maken van hoe cosy ik slaap Lachen

Nou mensen nogmaals bedankt voor alle mailtjes... heel veel liefs en tot mails Lachen
Laura

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 11:37

Aah, leuk weer een berichtje.
He bah, een luizenplaag. Misselijk