wil ik hengstje rijden doet de waakhond moeilijk..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

wil ik hengstje rijden doet de waakhond moeilijk..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-03 09:19

Gister was weer mijn dag om de hengst te rijden… Haha!
Kom ik aan met me moeder (heb nog geen rijbewijs dus die moet me nog wegbrengen).
Komen we aan heb ik eerst de hond geroepen (waakhond, rotweiler) omdat hij s’avonds nogal waaks is maar ik heb al een keer een week op dat huis gepast en toen waren we dikke maatjes…
Nou hij kwam ons gezellig groeten, niks aan de hand denk ik.. Wil ik naar de stal lopen gaat hij ineens weer op waak stand..Dus blaffen en grommen normaal roep ik dan ze naam en dan is het over maar nu ging hij gewoon door.. Boos!
Dus toen ben ik maar weer in de auto gaan zitten en naar binnen gebeld toen hebben ze hem maar even geroepen voor me… Maar ik scheet echt in me broek toen ik eindelijk met het paard bezig was…
Picco (de hengst) liep wel heel erg lekker heb echt leuk rond gereden… Lovers
Maar die hond ik snap we niks van.. Hij heb al die tijd dat ik er was om me heen lopen draaien… Verward
Nog even met de eigenaar van het huis er over gehad en die snapte het ook niet zeker niet omdat hij me toch al een tijdje kent…
Nou ik weet niet hoe ik het volgende week ga doen maar eerst ga ik zondag nog een keer samen met Crista (eigenaar hengst) en dat is overdag en dan is die hond altijd heel lief…

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 09:30

Ik kan me voorstellen dat je dan niet echt op je gemak bent.
Rook je misschien naar andere honden o.i.d.?

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-03 09:47

Ja maar daar reageerde hij normaal ook nooit op.. Heb er zelf 3 en daar ruik ik altijd naar en daar deed hij nooit moeilijk over..