Hart van Nederland - Pony's opgejaagd

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 11:46

Populieren zijn die hele hoge bomen.
Verwacht dat er bedoeld word dat er dan niet meer zoveel door die helis bijna geland en opgestegen word.

Maar het eerste wat ik dacht was, maak die wei eerst fatsoenlijk af. heb je toch minder kans op ernstige verwondingen.

En die heli's lande bijna na een partij bomen om dan weer omhoog te gaan.
Op die plaats waar ze omlaag zouden komen had ik idd ook al een een paar gewone bomen geplant.
Dus je stukje grond onaantrekkelijk maken voor oefeningen

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-03 11:51

runningkawa schreef:
Populieren zijn die hele hoge bomen.
Verwacht dat er bedoeld word dat er dan niet meer zoveel door die helis bijna geland en opgestegen word.

Maar het eerste wat ik dacht was, maak die wei eerst fatsoenlijk af. heb je toch minder kans op ernstige verwondingen.

En die heli's lande bijna na een partij bomen om dan weer omhoog te gaan.
Op die plaats waar ze omlaag zouden komen had ik idd ook al een een paar gewone bomen geplant.
Dus je stukje grond onaantrekkelijk maken voor oefeningen


Precies! Gewoon ervoor zorgen dat die heli's niet meer KUNNEN oefenen boven je weide. Boompje hier, boompje daar... Het is haar weiland dus ze maakt zelf uit wat ze ermee doet qua beplanting (of moet je voor het aanplanten van bomen ook een vergunning aanvragen??? Dan zou de gemeente nl wel eens moeilijk kunnen doen.)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 11:53

Zover ik weet niet, maar dat weet ik niet zeker.
Maar voor kappen doen ze wel moeilijk, dus dan doe jij moeilijk als ineens heel erge aanhanger van het groen Haha!

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 21:13

En toch kunnen schapen echt behoorlijk over de zeik zijn hoor..
Maarja, ieder zijn mening, even goede vrienden.
Ik vindt alleen dat op bokt soms andere dieren niet echt meegeteld worden....

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 21:49

Een wei omheind met prikkeldraad Boos! dom mens Worden de pony's altijd maar weer het slachtoffer van Verdrietig

Camelotje

Berichten: 160
Geregistreerd: 26-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 22:15

Ik haat echt schrikdraad dat gebruik je niet bij geen enkel dier en al zeker niet bij een paard. Die gevechtshelicopters zijn ook stom geweest ze hebben toch een oefenterrein?IK vind het erg sneu voor die pony's Verdrietig

Supertje

Berichten: 7092
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 00:03

Is dat op een terrein waar ze oefeningen mogen uitvoeren met heli's dan?
Hier komen ze ook nogal eens over, recht over de bak of het weiland.
Zolang ze hoog genoeg vliegen niets aan de hand, helaas vonden een paar grapjassen het leuk laag over te vliegen (erg laag, net over de bomen, en zo hoog zijn die niet).
Gelukkig hebben die dingen allemaal een nummer, opschrijven en aangeven dan, ze moeten zich namelijk aan een minimum vlieghoogte houden.