Voor het eerst weer bij paaardjes geweest!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 18:33

Echt fijn om alleen al weer die lucht te ruiken he? Een paar jaar geleden heb ik een gebroken been gehad (natuurlijk niet vergelijken met jou) maar ik vond het toen ook zo fijn. Ik waardeerde dat toen allemaal veel meer.
Net was gijsenkim zegt: je vind je weg wel weer in de paardenwereld. Kijk het allemaal maar eens rustig aan, wat je wilt en hoe het lichamelijk gaat. Ik wil je alleen veel sterkte wensen!


IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-03 10:43

Fabiƫnne1 schreef:
Net was gijsenkim zegt: je vind je weg wel weer in de paardenwereld. Kijk het allemaal maar eens rustig aan, wat je wilt en hoe het lichamelijk gaat. !


Dat zal inderdaad ook wel zo gaan. Ben er in m'n hoofd al wel veel mee bezig en krijg wel een beetje wat ideetjes...................maar dat vormt zich vanzelf wel. Laat ik eerst maar 'ns proberen weer normaal te lopen, fietsen, rennen, sporten etc.........................

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Adrija, Angeladh, Benita, bente_sat, Cjuan, desireeee_x, Exorcizamus, Getty_Maan, Hanjan, KaasSouffle_, lina1998, LotusT, nafkedemi, Patriesje, Syb_sem en 119 bezoekers

cron