eindelijk aan de slag!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

janna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-01 09:48

Hehe, eindelijk kan ik met mijn eigen paardje aan de gang. Hij was nog wat lang suffig van de narcose van de castratie, maar nu ziet hij er weer goed uit! Ik heb hem van de week twee keer gelongeerd, en eigenlijk ging het heel goed. Ik heb hem een longeersingeltje omgedaan (had nog nooit een singel omgehad). Hij bokte er niet eens naar! Vorig jaar is hij wel gelongeerd voor de hengstenkeuring, maar dat is alweer 8 maanden geleden.
Het enige vervelende is dat hij behoorlijk kopschuw is. Als je maar een keer een onverwachte beweging maakt, schrikt hij heel erg. Voorlopig kan ik er denk ik dus nog niet op gaan zitten. Als hij ergens van schrikt..
Dat schrikkerige komt trouwens doordat hij in de vorige stal een beetje ruw is behandeld, denken wij. Het gaat nu namelijk steeds beter met hem.
Als het morgen weer goed gaat met de singel, denk ik dat ik er een zadeltje op leg. Spannend!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: janna op 2001-08-17 11:35 ]</font>

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-01 10:26

he lekker zeg kan je lekker aan de gaan met je (halve) eigen beestje Party!! .

Maare je hebt wel pech al je mensen met je paarden laat werken zeg Verward . En op de keuring en nu met dit paard zonde hoor. Maar als je veel geduld en tijd hebt weet ik zeker dat het goed komt Party!! .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

janna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-01 10:54

tja.. Naar die kerel gaan de paarden dus niet meer heen! Dat is nu wel duidelijk. stomme Misselijk vent.
We doen nu alles lekker zelf, op ons gemakje, zonder stress, geruk of gemep.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie