hoefsmid klieren

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
fiesta
Berichten: 151
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: aarle rixtel

hoefsmid klieren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-03 15:49

Vandaag is de hoefsmid weer geweest. Die haflinger van mij staat vierkant op ijzers. Ze was vandaag ontzettend vervelend, voeten niet optillen, steeds omhoog gaan, achter gaan trekken etc. En ze geeft er gewoon helemaal niks om hoe je haar straft, kijkt ze echt zo van, nou ben je klaar Schijnheilig ! Af en toe zou je ze toch wat kunnen doen hè!!
Denk dat ik de volgende keer maar weer eens een kettinkje zoek en die aan het halster onder haar kin vastmaak....dat is eigenlijk het enige waar ze respect voor heeft!


jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 16:08

doet ze dit bij jou ook of alleen bij de hoefsmid?
het klinkt alsof ze het niet gewend is, maar ik kan het mishebben.

Z1+1

fiesta
Berichten: 151
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: aarle rixtel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-03 17:48

nee, bij mij doet ze het zo niet meer!!! Ze blijft proberen om de baas te spelen! De hoefsmid kent ze niet supergoed, en op z´n tijd probeerd ze die weer uit. Nee, ze kent het heel goed, het branden etc gaat vanaf de eerste keer gewoon netjes!! ´t is er gewoon 1 met gebruiksaanwijzing!! Scheve mond

mijndario
Berichten: 1857
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: Sittard, (Munstergeleen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 17:51

Een paardje dat de hoefsmid uitprobeert?
Is dat niet gauw afgelopen?
Omdat hoefsmeden meestal mannen zijn, zware stem opzetten dan en soms wat ruw ( Scheve mond Boos! ) zijn?

A Great Pleasure in Life is doing what People say You cannot

fiesta
Berichten: 151
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: aarle rixtel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-03 17:59

Ja was dat maar zo...als de hoefsmid zelf een keer moppert gaat het weer 5 minuten goed....maar ze kan zo arrogant kijken dan, zo van grrr, heb jij ook al iets over mij te zeggen....trek ik me toch niks van aan! En idd, na even braaf geweest te zijn, begint ze toch weer opnieuw! Raar beest! Met een zeeeeeer lange gebruiksaanwijzing!

Mist

Berichten: 9481
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 19:18

Mijn paard is het lastigste paard dat mijn hoefsmid heeft Lachen (die bruine) niet omdat ze schopt of zo....nee....ze leunt....trekt (rustig) nonchalant haar voet weg, of de hoefsmid er nu aanhangt of niet...kreng is ook 1.78cm groot, daar doe je weinig tegen, een ongeloofelijke kracht...het ergste is...dat ze het weet..(ja het is nog een merrie ook) Nu is mijn hoefsmid ook niet bepaald een sukkel.. dus ze krijg af en toe wel klappen.. maar daar is ze niet echt van onder de indruk. Als ik zelf de hoeven uit wil krabben tilt ze de voeten op voordat ik zelfs maar gebukt sta.
Daar komt nog bij dat mijn hoefsmid zo'n adhd geval is.. en ik meestal lijdend voorwerp ben.. wat mijn veulentje dus niet bevalt..(daarmee bedoel ik : mijn kop hardhandig in een emmer water duwen... dat soort dingen-zit vaak onder de blauwe plekken als hij geweest is) hoe drukker hij tegen mij doet (en ik heb mijn moeder als getuige) hoe vervelender mijn paard is tegen hem....there is a god Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bengell, Carolina87, esje01, Esplen, Lizenlotte, sterregoud en 146 bezoekers