lekker oefenparcours gereden!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

lekker oefenparcours gereden!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-03 15:44

Hai,

Zoals sommige van jullie weten gaan de wedstrijden de laatste tijd echt heel erg slecht!!! Huilen Ik ben er nu al een aantal wedstrijden afgevallen en heel vaak uitgebeld enzo!!!

Ik ben zelf van de Voornruiters lid en daar is iedere woensdag van de maand een oefenparcours!! net een echte wedstrijd alleen dan niet voor punten en prijzen!! Dus ik ging er toch maar even heen!! Eerst maar even 80 cm voor mijn vertrouwen!! Bij hindernis 5 vloog ie er al weer langs! Even op zijn flikker gegeven en hij sprong weer en de rest foutloos!! Toen maar een keer 90 cm proberen (dat is voor mij namelijk de hoogte van het B) Ik had al helemaal in mijn hoofd van: "Ow mijn God zou dit wel goed gaan"~!!!??? Ik heb net gedaan alsof er een parcours van 70 cm stond en helemaal FOUTLOOS!!! ik geloofde het echt niet!! Het is bijna 5 maanden zo slecht gegaan en nu weer een B parcours foutloos!!!!

Dus ik weer helemaal blij want ik had de 27e wedstrijd!!! Dus ik pony thuis gebracht enzo en de dag erna heeft mijn pony een wond tot op het bot!!

Daar heb ik ook een verslagje van gemaakt dus als je wilt weten hoe dat nou weer is gekomen lles:
[VvdD] Mijn pony heeft hechtingen!! Huilen

Groetjes margon

hesterv

Berichten: 2853
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Bitgummole

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 15:55

Ohw mooi man!! Dat geeft toch wel weer even vertrouwen!!! Maar sprong je altijd al B of ben je nog van de L teruggegaan naar de B?? Gefeliciteerd met je foutloze rond!! Volgende keer maar weer!!

Groetjes Hester

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-03 16:19

Ik zit nog in de B!! Nog 1 wintpuntje en dan mag ik naar et L!!!!!

Sanne9489

Berichten: 1022
Geregistreerd: 15-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 16:37

goed dat het je toch is gelukt nog veel suc6 jullie!!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-03 16:56

thnx Haha!