ijzer eraf...1 sec. voor de les..(carrousel)

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Pluutje

ijzer eraf...1 sec. voor de les..(carrousel)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-03 13:48

Gister hadden we voor de tweede keer carrousel.

Ik was alvast opgestegen dus ik stond buiten op het binnenplaatsje te wachten met nog iemand anders op haar paard. Ik zat in een T-shirtje en het was avond dus ik had het een beetje koud. Ik vroeg een meisje om mijn vestje aan te geven dat nog bij de poetsplaats hing. Ik liep er even heen om het aan te wijzen maar toen stond ik een beetje ongelukkig(gebukt, als ik rechtop zou gaan zitten stootte ik mijn hoofd). Dus ik zette Leroy even in z'n achteruit. (Dat meisje dacht nog dat hij schokt van het vestje). Toen is zijn ijzer dus waarschijnlijk tegen een randje ofzo aangekomen. Ik had het zelf eerst niet eens in de gaten want hij ging gewoon naar achteren en stond daar weer stil er gebeurde verder niet bijzonders...Maar om een of andere reden keek in naar beneden en zag ik dus dat ijzer er half afhangen..

Ik ben meteen eraf gesprongen, voet opgetild, ijzer zat nog maar met 1 nagel vast maar ik kreeg hem er niet onderuit. Instructeur had het vanuit de bak zien gebeuren en vroeg meteen of het lukte, nee dus. Dus ik maar die voet omhoog gehouden tot hij erbij was. Hij heeft het ijzer eraf gehaalt en ik heb gewoon gereden.

Het rijden ging verder wel goed, hij struikelde alleen wel een keer terwijl hij had anders nooit doet maar verder niet zoveel last van gehad.

Dus dat wordt een weekendje met 1 ijzer want de smid komt dinsdag pas weer, maarja ik heb gelukkig geen wedstrijd dus zo'n ramp is het niet.

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 15:02

Das even wat minder!! Mijn vader heeft alle ijzers weer van mn pony's voeten afgehaald!! Ikke blij!!! Maar das wel een nadeel als je weer een afspraak moet maken met de hoefsmid of wachten tot ie komt.. Scheve mond Maar goed, gelukkig komt ie al vrij snel.

Maar nog even over dat carroussel, ik zit namelijk in het viertal en nu ook een soort achttal voor Indoor Friesland. En daar rijden we dus een soort carroussel proefje mee!! Vind ik echt leuk!! Alleen heb k nog niet met mn eigen pony mee kunnen trainen omdat ie ziek was, maar heb voor een vervangfjordje gezorgd OK dan! !!
Maar waar rijden jullie dan carroussel voor?? Of gewoon voor de lessen zeg maar?? Of wedstrijden??

Ben wel benieuwd!

Groetjes Hester

Frits [Silverstone x Casantos]
Celoma De La Tourbe [Whitesnake x Zuidhorn]
VERKOCHT
Gediplomeerd ORUN instructrice (niveau 2)

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-03 20:24

We gaan ook wedstrijden rijden enzo maar nu hebben we nog niet genoeg mensen(een aantal zijn ziek of zwak).

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie