verliefd......

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
FZ_Lin

Berichten: 4007
Geregistreerd: 07-09-03
Woonplaats: Ede

verliefd......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-03 02:21

t zit zo.... kheb vorige week vrijdag een leuke jongen van 25 ontmoet Haha! is echt een leuke jongen!! maar t probleem is.... ik krijg van iedereen te horen van: hij heeft een vriendin de ander zegt weer hij is verloofd maar hij zegt zelf tegen me dat hij t 3mnd geleden heeft uitgemaakt met zijn vriendin Verward dus ik geloof hem...... maar ik zit met een ander probleem.... me vader vind m te oud voor mij kben zelf 18 hij dus 25 is toch niet te oud voor mij of wel?? Verward maarja nou kreeg ik vanaaf te horen van een meiske dat m kent... hij wilt alleen sex met je Verward maar waarom zou hij zijn belminuten opmaken als hij dat zou willen... en waarom doet hij er geen poging naar?? (daar ben ik dus wel blij mee Haha! ) hij stuurt me ook elke dag van die lieve berichtjes dat ie me snel weer wilt zien.. en dat ie me mist.. en vanavond was ie vanuit rhenen naar mij toe gekomen om 1u s'nachts om alleen mij ff te kunnen zien (ik woon in veenendaal is maar 15 min rijden maar toch t gaat om t idee toch?? Tong uitsteken ) en net kreeg ik weer een berichtje daar stond in: ej lief kben net thuisgekomen khoop je morge te zien en ik wil je dan vasthouden en dan nooit meer loslaten!!!..... wat denken jullie.... probeert ie me te bedonderen of nie???

machogirl

Berichten: 349
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 08:05

uh hoort dit niet bij jeugdhonk? Lachen

FZ_Lin

Berichten: 4007
Geregistreerd: 07-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-03 08:23

kben blond he Tong uitsteken

FZ_Lin

Berichten: 4007
Geregistreerd: 07-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-03 08:26

khebt al bij de jeugdhonk neergezet...... Lachen

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 08:30

Crosspost, vandaar een slotje.

Tip voor de volgende keer: vraag een mod of het topic verplaatst kan worden Lachen