Heerlijkkkk gereden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Heerlijkkkk gereden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-03 22:56

Vandaag maar eens in het pikkiedonker met baklichten aan gereden, zal ze toch aan moeten wennen nu het weer winter wordt toch?

In het begin was het natuurlijk wel superspannend, maar toch was ze erg bij de les en deedt ze netjes wat er van haar gevraagt werd.

Dus was zo tevreden en ontspannen bezig op het eind dat we het laatste stuk maar eens oznder beugeltjes gereden hebben, vondt het wel grappig dat ze nog beter op mijn zit reageerde dan met beugeltjes.
Maar dat kan natuurlijk ook komen omdat het gewoon allemaal zo lekker ging.

Was zo lekker allemaal dat we in plaats van ons half uur zelfs 3 kwartier gereden hebben Haha!
Was een beetje de tijd kwijtgeraakt Verward

Niks byzonders toch, of juist wel, mijn Parretje en ik zijn het aan het leren OK dan!
En natuurlijk was ze weer helemaal blij me te zien, wat toch ook wel errug goed deedt Lovers

YouKnowWho
Berichten: 790
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 23:06

Leuk dat het allemaal zo goed gaat!! Waar zijn jullie nu op het moment mee bezig?

Met Amber gaat het ook heel goed, ze reageert super op de hulpen om voorwaarts te gaan en tempowisselingen gaan ook top. De overgang draf-stap gaat wel aardig, maar het halthouden....... dat ging eerst verbazingswekkend goed, maar nu heeft ze wat nieuws: achteruit lopen!! Terwijl ik of Iloon (ligt eraan wie erop zit) gewoon helemaal niks doen!! Dat paard heeft weer een nieuwe tic... Maar ze kan wel supernetjes nageven en aan de teugel lopen, ze wil echt voor je werken. Ze loopt netjes in stelling en buiging enzo...

Maargoed, om niet al teveel off topic te gaan Haha!, we keep in touch!

Groetjes, Denise.

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-03 23:12

Hey Denise,

Ik weet het, heb zelf ook op Amber gezeten afgelopen zondag en ze rijdt heel erg lekker.

Tsja, waar zijn we mee bezig, krijg huiswerk van mijn instructrice Haha!
En afgelopen les hoorde ik dat ze me afentoe al heel mooi aan het dragen was, voelde ook wel dat ze zich steeds meer aan mij aanpast en alles steeds makkelijker gaat.
Verder natuurlijk lekker ontspannen voorwaarts maar wel op mijn tempo.
Hierbij wordt ze dus zo'n beetje "vanzelf" nageefelijk en de stelling zit er op een heleboel momenten al lekker in.
Nog steeds sturen en reageren op mijn zit en been, dus veel lange teugel werk Knipoog
Afgelopen les hebben we eens het verruimen en verkorten geprobeert wat de ene keer heel erg goed ging en de andere keer iets minder, maar ach, vandaag reageerde ze weer super en liep dus erg lekker.]


Ook een lang verhaal, en ben niet zo goed in uitleggen, maar volgens Kim zijn we nog steeds de goede kant op aan het gaan. OK dan!