Knapste wat je paard ooit voor je heeft gedaan...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Tivoli

Berichten: 8709
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Leidse Achterhoeker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 14:22

echt wat voor een paard: schrikken van iets wat er niet is.. ,doet duuk nooooooooooit ! Haha!

    Jasper 121017

    ❥Duke Vegilin van Claerbergen 060596


    Xyris

    Berichten: 9445
    Geregistreerd: 16-01-03
    Woonplaats: 'T Gooi

    Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 19:06

    vandaag had ik met mijn verzorgpony, was meer grappig, ze wasenorm aan het dollen, keuhard aan het rennen in de weide, stijgeren, bokken, denk ik ga de weide in, kijken wat ze doet, dus ze komt naar me toedraven, even knuffelen, kopstoot (au, lomperd) en ik ren weg, staat ze me even na te kijken van "nou, wat doet dat mens nou raar" schudt een keer met dr hoofd en komt flink bokkend in volle rengallop op me af stuiven Haha! maar wel netjes recht voor me neus met een soort vansliding stil komen te staan he Lachen en waar ik ook naartoe ging, ze ging me achtena Lachen

    Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

    Ethelate

    Berichten: 21119
    Geregistreerd: 02-10-01

    Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 19:48

    Dat hij mij over elke hindernis heen meeneemt.
    Lachen

    Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

    Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

    Idra

    Berichten: 6129
    Geregistreerd: 12-10-02
    Woonplaats: Kortenaken (België)

    Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 20:55

    Adri was er steeds als ik me slecht voelde... Dan ging ik naar hem toe, en verdwenen al zijn haflingerstreken, hij voelde het precies aan dat ik verdriet had. Dan kwam hij heel zachtjes snuffelen aan mijn gzicht of legde zijn hoofd op mijn schouder...

    Licor is een wat afstandelijker paard, maar onze relatie is nog erg pril, dus dat zal wel veranderen! Hij kan me wel een erg goed gevoel geven als het rijden eens een keer helemaal ging zoals het moest!

    Marieke_456
    Berichten: 4608
    Geregistreerd: 14-06-02

    Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 22:41

    Ik was heel blij toen hij voor de eerste keer naar me hinnekte, maar nu is het een standaard gewoonte Haha! En ik ben erg trots op zijn kunstjes, vooral het zitten, plat liggen en steigeren Kwijl
    Maar ook met het mennen. Toen hij er voor de 1e keer echt voor ging reed hij weg alsof het een gewoonte voor hem was...
    Ja en zo kan ik nog wel door gaan...

    cissie
    Berichten: 6176
    Geregistreerd: 23-08-02

    Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 22:56

    hoi,

    Wat wel fijn is aan mijn paard is dat ie mij goed aanvoelt, bv als ik ergens pijn heb dan is ie extra voorzichtig, met rijden en alles erom heen, en dat terwijl ie anders toch best lomp kan zijn .
    en wat ik ook knap van hem vind is dat ie zo lief is naar alle nieuwe pony's, hij heet ze altijd een warm welkom , vaak als de nieuweling net dreigt in elkaar gemept te worden door een oudere merrie, staat hij er alweer tussen om de nieuwe te beschermen Ach gut (en aangezien hij de grootste en sterkste is), nadeel is dat hij ook moeilijk weer afscheid nemen Huilen , maar dat is iets heel natuurlijks, maar toch lief voor een paard wat altijd alleen gestaan heeft.

    gr. cissie

    Liza_vL

    Berichten: 17549
    Geregistreerd: 01-04-01
    Woonplaats: Rotterdam

    Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 23:34

    herinner me weer iets leuks Haha! erg knap van mijn pony is dat hij altijd het voor elkaar krijgt met zijn hoofd onder het halster te komen of in mijn tuegels te stappen of op zijn halstertouw. vandaar kreeg hij het in de trailer voor mekaar zijn hoofd onder de stang te krijgen, met de klep+stang achter zijn kont. hoe doet ie dat toch Verward

    co2

    Berichten: 4856
    Geregistreerd: 09-01-02

    Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 01:34

    Alles wat me paardje voor me doet vind ik knap, ik ben immers maat een klein grietje dat hem beveeld om dingen te doen Haha!

    Anya
    Berichten: 32776
    Geregistreerd: 01-02-02
    Woonplaats: Hengelo

    Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 01:37

    B'elanna heeft voor mij gesprongen!

    Dat vergt enige uitleg. Toen Lanna nog niet van mij was, vertelde de eigenaar me dat ze niet kon springen. Zou nooit een sportpaard worden. Ze boegde ook door alle hindernissen heen. Met veel betere ruiters dan ik op haar rug...

    Na een tijdje op haar gereden te hebben, dacht ik... Ik probeer het toch. Dus ik heb een sprongetje neergezet. En ze sprong! voor mij!

    Een week later heb ik haar gekocht Lachen

    Xyris

    Berichten: 9445
    Geregistreerd: 16-01-03
    Woonplaats: 'T Gooi

    Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 01:50

    Nou, dat klinkt mooi anya Haha! leuk om dingen te bereiken met paarden wat een ander niet lukt Lachen heb dta met mijn draververzorgpaard gehad, kon NIET galopperen, wat je ook deed, hij kon het gewoon niet, nou, echt op zijn top draven, klein tikje met de zweep... en gaan dat ie deed! hoofd omhoog, volle rengallop, staart in de lucht Lachen zat te janken op me paard gewoon Haha! is iets kleins, maar vond het zo mooi...

    Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

    _DuN_

    Berichten: 1166
    Geregistreerd: 21-04-03
    Woonplaats: Stompetoren

    Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 17:23

    Ik kon een keer mn tas niet vinden dat ik bij t hek had laten liggen (dacht ik) en ff later komt mn jaarling excalibur naar me toe met mn tas tussen zn tanden Haha! waar die lag...?

    A trip down memory lane...I'm a Bokted One! Knipoog
    ~* Backstreet's back again! *~

    Fayyy
    Berichten: 79
    Geregistreerd: 28-04-03

    Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 20:41

    HI!!
    Ik heb dus echt een superpaardje!! echt zo lief en betrouwbaar!! Zo was ik een keer alleen een buitenrit met hem aan het maken, het was echt supermooi weer. De manege waar mn paard staat ligt zowat aan het bos, je moet eerst door een zandweg en dan ben dr! Zoals normaal was hij een beetje aan het klieren maar verders niks. Ik was best ver het bos in toen het opeens keihard begon te onweren en te regenen.. was echt supereng ook met de bliksem enzo. Nou ik denk mn paard gaat er zo vandoor en gooit mij eraf ofzo! Maar nee hij luisterd echt heel goed en we gallopeerden echt snoeihard naar stal terug, maar niet zo dat ik hem niet meer onder controle had! Echt superbraaf en is echt niet ergens van de bliksem geschrokken ofzo! Dat vond ik zo superlief, ook omdat ik het zelf zo eng vond daar in het bos met de bliksem!!
    Daaag!!


    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: bamisalami, ChanelR, mala26, Poety, Rivendell, RobinSputnik, Wenta, Yom en 101 bezoekers