Te groot voor de pony: beugels korter? :?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 22:01

krunsjkim schreef:
Iedereen zegt nou wel van goh ik zou de beugels wel langer doen maar mensen hebben jullie er wel es over nagedacht dat je dan bijna helemaal geen been kunnen geven?? En je moet een pony naar beneden rijden met je been!! Tenminste ik kon dan geen been geven als ik die beugels zolang had en tsja dat mensen nog even door willen rijden op hun (te kleine) pony vind ik hun eigen keuze. Sommigen willen hun ponytje gewoon nog niet kwijt, en ik snap ze volkomen.


Wat bedoel je dan precies met 'je moet een pony met je been rijden' ??
Of bedoel je je hakken? want volgens mij rijd je een pony toch echt met je kuiten... en je kuiten steken niet onder de buik uit....

ikkiekikker

Berichten: 896
Geregistreerd: 25-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 18:43

In mijn vorige les reed zo'n klassiek geval van ik ben eeecht niet te groot voor mijn lievelingspony ook al is hij ongeveer de helft van mij!
Ze zit altijd onzettend kort en is dat in de tussentijd zo gewend dat ze denkt dat dat normaal is.
Ik hielp laatst een klein meisje op haar pony en ik wou net de beugels een gaatje langer maken omdat ze iets te kort zaten.
Komt zij aanlopen, pakt de beugel uit mijn hand, zegt van wat ben jij nou weer aan het doen dat meisje zit veel te lang!
Dus ik zeg dat dat niet zo is en dat dat meisje me net vroeg om de beugels een gaatje langer te maken.
Zegt dat meisje uit mijn les ja maar daar weet zo'n klein meisje helemaal niks van en jij blijkbaar ook niet.
Dus ze doet de beugels zomaar 6 gaatjes korter!
Probeert dat kleine meisje nog van ja maar zo zit ik veel te kort.
Dus het meisje uit mijn les zegt 'ow nou dan mag je eraf komen want zo kan je toch niet rijden'!!
Klein meisje half in tranen 'nou okee dan zal het wel goed zijn'.
Het eerste wat de instructrice zegt als ze de bak binnenkomt 'wie heeft in godsnaam die beugels zo kort gedaan!!
Het arrogante meisje uit mijn les 'tegen mij 'weet hier nou niemand iets van paarden af ,het lijkt wel alsof ik de enige ben die wat kan op deze manege!
Ik heb haar maar laten gaan, volgens mij was het wel bewezen dat ik gelijk had en daar laat ik het dan maar bij.