vandaag op Joris gezeten

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Belker

Berichten: 15301
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

vandaag op Joris gezeten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-03 18:46

Door alle wisselende diensten van mijn vriend is het er de afgelopen periode steeds niet goed van gekomen om Joris op te pakken Huilen . Natuurlijk kun je hulp aan anderen vragen maar wij zijn zo op elkaar ingespeeld en Joris is behoorlijk eenkennig, dus we houden het maar op ons 2-en.
Gelukkig is hij nu 3 dagen beschikbaar dus ik ben vandaag na een week maar weer eens gaan hangen. Dit ging goed en ik ben gelijk maar gaan zitten. Ook dit ging goed. Ik ben 3 keer op en afgestegen.
Nu maar hopen dat hij morgen ook zo gaat en dat ik weer een stap verder met hem kom.

Gelukkig heeft mijn vriend volgend weekend ook vrij en door de weeks wat dagdiensten. NU weet ik zeker dat we elkaar weer eens zien. Met die wisselende diensten krijg je soms het idee dat je langs elkaar heen leeft.

Sanne9489

Berichten: 1022
Geregistreerd: 15-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 18:52

wat leuk ik hoop dat het als je verder gaat ook goed gaat Lachen

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 18:53

Hoop dat het goed blijft gaan met je paardje! Maar zal vast wel toch Knipoog

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 20:17

Ah heeft Joris het naar zijn zin op z'n logeer adres?
Fijn dat hij het nu braaf toeliet. Hij vond het vast allemaal wat minder spannend dan de vorige keer.
Maar waarom heb je nu de spectaculaire foto uit j avatar gehaald? Knipoog

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 21:07

Hopelijk rijd je net zo snel rond als wij met onze Vigo (dat gaat tot nu toe als een eitje OK dan! )
Neem het de aankomende dagen het er maar goed van met Joris nu je vriend er is *LOL*
Succes in ieder geval.

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 22:33

Als jouw Joris op mijn Joris lijkt is het geen enkel probleem, Jorissen die ik ken zijn allemaal superbraaf, maar wel eigenwijs Haha! Ik ben benieuwd.

Belker

Berichten: 15301
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-03 22:40

Suzan schreef:
Ah heeft Joris het naar zijn zin op z'n logeer adres?
Fijn dat hij het nu braaf toeliet. Hij vond het vast allemaal wat minder spannend dan de vorige keer.
Maar waarom heb je nu de spectaculaire foto uit j avatar gehaald? Knipoog

Volgens mij wel.
Hij staat lekker eigenwijs over de boxdeur heen te hangen en op zijn eten te wachten. Is wel onder de indruk van de vos. Met de andere 2 is hij dikke maatjes. Goldy beschermt hem tegen de vos *LOL*
Hij moest alleen erg aan de bodem wennen. Door de hardere bodem kan hij makkelijker lopen en hoort hij de beugels klappen. De eerste 2 dagen heb ik hem maar genegeerd, longe vast houden, SMS-en en na 10 minuten ging hij stappen en werd hij beloond. Haha!

Oftewel we gaan de goede kant op. Voor de anderen, deze Joris is niet zo in te rijden. deze heeft veel tijd en geduld nodig ................