Poging tot moord op Tilburg Centraal!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
deedee19

Berichten: 7931
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 15:47

Jeetje wat verschrikkelijk zeg. Ik hoorde het straks op het nieuws inderdaad. Echt waar waar gaat het in godsnaam heen in deze wereld?

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 17:11

mijn "oom" (Zit een heel lang verhaal achter) had het al verteld.
Hij is ook buschaffeur. en die man was een collega van hem...
De man heeft het helaas niet overleefd. De student is idd. wel metteen gepakt..

Wat er al niet op klaarlichte dag kan gebeuren

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 17:31

Is de buschauffeur dus overleden?
Echt niet normaal meer, waarom doen zo'n mensen dat?????
Waarom doen mensen zoiets vraag ik me dan af

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 17:33

Is de buschauffeur dus overleden?
Echt niet normaal meer, waar ben je tegenwoordig wel veilig?
Waarom doen mensen zoiets vraag ik me dan af

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-03 17:42

Weet je dat zeker skater? Want net stond nog op internet dat hij buiten levensgevaar was...

Sanne9489

Berichten: 1022
Geregistreerd: 15-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 18:57

en dan zeggen ze dat de mensen veel aardiger zijn tegenwoordig nou mooi niet dus!!

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 21:10

Dit is toch vanmorgen gebeurd?

Rond 3 uur smiddags werd er bij ons op school (theresia lyceum in tilburg) omgeroepen dat de bussen niet meer zouden rijden, althans voorlopig.

Volgens mij was het vanmorgen gebeurd, want volgens mensen die langsfietste bij het station, was er vanmorgen al flink rumoerig met politie en ruzieënde mensen...

Na die omroep is er veel de school doorgegaan. WAt ik heb gehoord is dit...

Een man wilde met de bus mee, maar wilde niet betalen, toen hij lastig ging doen ontstond er ruzie tussen de chauffeur en de "passagier", vervolgens gingen ze "vechten" en had de chauffeur de man de bus uitgezet. Vervolgens was de man een mes gaan halen en een stuk verder opnieuw ingestapt en de chauffeur aan gevlogen...

De man was de vader van een meisje bij ons op school heb ik gehoord. Maar mij werd verteld (ik weet het dus allemaal niet zeker he, maar heb dit dus maar gehoord) was de man 2 keer in de nek gestoken, maar is hij wel buiten levensgevaar, althans vanmiddag om 3 uur....

Echt belachelijk... het is behoorlijk dichtbij hoor als je in tilburg woont... Eerst een jongen op de reeshofdijk doodgestoken (10 minuten bij mij vandaan) vervolgens een enorme rel tussen antilianen en dergelijken in tilburg.. en nu DIT weer... ik begin me hier behoorlijk onveilig te voelen.

Klinkt misschien stom hoor, er is hier natuurlijk wel criminaliteit, maar dit soort dingen gebeuren hier eigenlijk vrijwel nooit, althans niet op deze schaal... en dan nu in 2 maanden tijd, 3 van dit soort dingen...

Eerst dacht ik zo van, dit soort dingen gebeuren hier niet, maar in amsterdam en in rotterdam en zo, maar hier niet.. en dan nu zo... echt verschrikkelijk BAH!

skysari

Berichten: 825
Geregistreerd: 23-08-02
Woonplaats: omgeving Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 22:17

nou lekker hoor morgen moet ik met de trein , fijn om te weten not nou ik weet dus nu hoe snel ik de bus uitmoet om naar de trein te gaan lolz not

Vendell

Berichten: 430
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 22:35

Het was vanavond op het 8 uur journaal, maar meer dan dat er hier staat werd niet gemeld. Ook niet dat die chauffeur is overleden, trouwens. Een woordvoeder van de busmaatschappij had het over een ruzie eerder die ochtend waarbij de man een bus had beschadigd. Nu wilde hij 'wraak' nemen, maar had wel mooi de verkeerde chauffeur te pakken... Jemug, je zou het zijn zeg...

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 23:03

Brrr.... dit had mijn broer kunnen zijn, hij rijdt ook stadsdienst in Tilburg.... Scheve mond
Ongelooflijk, dit gaat nergens meer over...

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 00:14

Sjeeeeeeeeeeee!!!!
Gewoon zo'n buschauffeur die eerlijk werkt voor zijn geld, wat je niet van alle Nederlanders kunt zeggen........
Ik had het al gehoord van een pensionklant van ons, zelf BBA chauffeur.
De normen en waarden vervagen steeds meer.
Wie heeft er net als mij zo'n enorme hekel aan TUIG?
En niet dat tuig wat we moeten invetten. Knipoog

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 07:13

vanmorgen in de krant stond het volgende verhaal...

De man was die ochtend door een buschauffeur aangereden op de fiets, hierdoor was de man heel kwaad geworden, en was hij later op de dag ingestapt om wraak te nemen... Het was niet eens dezelfde chauffeur, want ze hadden net de ronde daarvoor op het station van bus gewisseld...

De chauffeur is niet dood, ze zeiden dat hij gister middag rond een uur of 2 buiten levensgevaar was.... om 3 uur begonnen de stadbussen weer te rijden...

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 08:47

Chantalll schreef:
tsjah, de maatschappij word steeds gekker helaas


mee eens!!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 08:48

Hiervan lopen toch de rillingen over je rug?
Te bizar voor woorden.
Het is toch te belachelijk dat zo iemand niet eens meer veilig zijn werk kan doen. Hij heeft het overleefd, maar zo'n trauma heb je de rest van je leven op je nek.
Och, och, och, wat heb ik een medelijden met dat gezin. Sjezus...je zal gebeld worden dat je man of vader is neergestoken om niets en dat hij ook nog eens de 'verkeerde' was.
Of de dader zal je kind zijn...je zou toch door de grond zakken van schaamte.
Echt hoor...waar moet dit heen.

Suzanne

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 08:52

ja ik heb het ook gehoord ... rond half 3 liep ik naar het station toe en ik wist toen niet wat er gebeurd was .. overal politie en ruziende mensen ... echt gekke mensen voortaan ... en jah waaorm tilburg ???? ... altijd gebeurene er in tilburg van die idiote dinge Verward ... gelukkig is die gek opgepakt en leeft de buschauffeur nog

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 09:25

de buschaffeur is idd niet dood!!
het was al vrij snel bekend dat hij buiten levensgevaar was.

ik zit in tilburg op school en onze groep ging smiddags na school ff in de stad naar een terrasje. maar ik ging nie mee, geen zin/tijd.
ben wel blij dak nie mee ben geweest. ben benieuwd of de rest wel gewoon naar huis heeft gekunnen.

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 09:50

hallo allemaal

ook ik woon in tilburg en ook ik heb het gehoord een kennis van ons rijdt ook in de bussen en de vader van een vriendin van mij ook
dus ook ik heb in spanning gezeten ik weet nu dat het niet de vader was van die vriendin van mij, maar weet niet wie het dan wel was nu?

ik zal ns kijken of ik het kan vinden
ik ben er ook erg van geschrokken de criminaliteit groeit idd in tilburg
ondanks dat ik 21 ben heeft mn moeder me verboden savonds nog ergens alleen heen te gaan overdag kan het nog wel maar liefst altijd samen met iemand anders heen en terug
hoezo bezorgd Tong uitsteken

groetjes fabske

femmigje
Berichten: 292
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 11:46

Ik zat gisteren in een stadsbus in Tilburg. De chauffeur kreeg te horen dat hij maar even moest inproviseren waar hij zijn bus neerzette want er was een ernstig delict op t station gebeurd. De hele bus was in een klap stil... echt freaky. Eenmaal op t station was het stikdruk met bussen en mensen. Ik liep verder naar de bus die ik moest hebben om naar huis te gaan en toen kwam ik dus langs de bus waar het gebeurd was. Daar was de politie bezig met onderzoek enz. Toen ik bij de opstapplaats kwam hoorde ik dat een buschauffeur neergestoken was.. Schrok me dood.. Het komt nu wel errug dichtbij he. Eerst gebeurde dit alleen maar in Amerika enz.
Hoorde trouwens dat de vermoedelijke dader eerder die dag een botsing had met de bus en later trug is gekomen. De busschauffeurs hadden al gewisseld dus hij had ook nog eens de verkeerde. Gelukkig is de chauffeur buiten levensgevaar en hebben ze de dader te pakken. Dat ze hem maar flink straffen, mafkees!!

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 12:06

gadverdamme, sommige mensen zijn echt ziek Misselijk

ik snap ook niet waarom ze altijd een korte straf krijgen, gewoon voor altijd opsluiten, klaar! vallen ze zeker niet in herhaling en hadden ze het maar niet moeten doen.

Heel veel sterkte voor de mensen die die busschauffeur kennen, bah dat moet schrikken zijn zeg Scheve mond

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 12:17

Uh.. mijn oom zei dat zijn collega t niet overleefd had Scheve mond
Maar als ik t zo hoor.. IK HOOP T VAN WEL!

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 17:20

hallo allemaal

een vriendin van mij is een kennis van de buschauffeur en die zegt dat ie gisterenavond in ieder geval nog gewoon leefde

groetjes fabske

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 18:09

Ik sprak net met de zoon van de man via msn.

Hij had gister een date met mijn schoonzusje maar dat ging uiteraard niet door.

Echt absurt dat zoiets weer gebeurt, die dingen komen steeds vaker voor, waarom doen mensen gewoon niet eens normaal?

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 18:09

fabske schreef:
hallo allemaal

een vriendin van mij is een kennis van de buschauffeur en die zegt dat ie gisterenavond in ieder geval nog gewoon leefde

groetjes fabske


Hij is vandaag geopereerd en was gister al buiten levensgevaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 21:12

Bah, ik kan hier echt zo pissig om worden! En die K+T overheis zit maar te zaniken over de knaak en weet ik het wat allemaal. Ophangen dat stelletje criminelen! Getverdemme

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 11:27

He getver...De dag ervoor stond ik er nog... Vreselijk voor die chauffeuren..En hun familie..Zo ga je ook niet prettig meer naar je werk he.. Wat een zieke zielen zijn er toch...