Heerlijke rit gemaakt!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Heerlijke rit gemaakt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-03 20:59

Des gaat echt prima! Ze is heerlijk actief en voorwaarts! Ik had gister al Marc lief aangekeken en gevraagd of hij vanmorgen op Vereentje wou passen. Dan kon ik lekker een buitenrit gaan maken. Vond ie niet erg gezellig maar zag ook wel in dat ik moeilijk voor elke rit een van de oma's kon vragen op te passen. Haha!
Dus na de voeding ben ik lekker op pad gegaan. 'k heb bijna 2 uur gereden, lekker rustig aan gedaan. Veel gestapt. Paar stukjes gedraafd en twee keer een stukje gegaloppeerd. Wat voelde ik me rijk: ik wist mijn vent Lovers thuis met mijn lekkere meid Lovers , reed met strakblauwe lucht op mijn eigen paardje, die gelukkig weer helemaal beter is. Wat wil een mens nog meer?!? Party!! Party!!
Ik zie echt uit naar volgend jaar, dan kan vereentje mee op de fiets. Marc zei al dat ie volgende week met de auto naar het bos wou komen, dan kan ie een stukje mee opwandelen. Gezellig!!! Hopen dat het dan ook zulk lekker weer is!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 21:25

hoi riette is je paard ziek geweest dan? Wat had ie dan?

hobbelheks

Berichten: 8841
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 21:58

Wat een goed gevoel zal dat geweest zijn, geniet er maar lekker van! en Marc moet er maar aan wennen dat hij af en toe alleen is met zijn dochter Knipoog

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 22:01

Heerlijk! Het weer werkte ook erg mee!!
Waar ben je langs gereden?

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-03 09:38

Chiqa: Des is van de winter ontzettend vermagerd, maar at wel goed. Iom de veearts meer eten gegeven, ze viel alleen maar meer af. De veearts is toen geweest en heeft bloed getapt (geen bijz), kiezen geen bijz., mestonderzoek: veel zand in. Dus een dubbele kuur Sand-guard erin, vitamine kuren en extra voeding, en ze is er nu dus weer helemaal boven op. Maar op haar slechts was het echt een gratenpakhuis, erg eng!

Cody: Gewoon het "korte" rondje esmeer. Mijn kont moet even weer wennen aan langere afstanden rijden....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 13:33

hoi Riette, stond ie op een landje dan waar het gras te kort was? lijkt me altijd wel schrikken hoor zoiets, gelukkig hebben ze er tegenwoordig zulke goede middeltjes voor, sterkte!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Natasja_, Celebi, FCSA, Gitana, Lalladidoo, laura22, RedRoses, tienus63, Vagabondo en 50 bezoekers