Owe is kreupel

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

janna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-01 13:25

Denk je een paard eventjes een paar weken vakantie te geven, is hij de eerste de best4 vakantiedag vernageld door de smid! Aaan allebei de voorvoeten. Eerst liep Owe kreupel op het been dat het meest zeer deed, maar toen die zweer er door de veearts uitgehaald was, ging het andere pootje pijn doen. De smid heeft toen de zweer uit de andere hoef gesneden, maar niet diep genoeg. Hij zei nog dat dat nooit van het beslaan kon komen, want dat was al een paar weken geleden.
Potver, nu is die troep naar binnen geslagen en heeft hij ook nog een hele dikke kogel. De veearts is toen weer geweest, en heeft gezegd dat het toch echt door de smid kwam. Anders loopt de troep er niet via een nagelgat uit. Hij krijgt nu een penicilline (paard is ook nog eens allergisch voor antibiotica), en nu maar hopen dan het overgaat. Geen idee hoe lang het gaat duren, maar het zal wel niet zo heel snel over zijn.
En: de smid gaat er waarschijnlijk uit (eindelijk, want dat riep ik al meer dan een jaar). Hij heeft ook al een keer een veulen te kort bekapt, en hun pony vernageld. Bovendien had de veearts gezegd dat Owe zijn hoeven veel te kort waren, voor zo'n grote fries.
Nu maar hopen dat het een beetje snel beter gaat met hem, en hij krijgt nooit meer vakantie Huilen

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 13:38

Ahhh!

Het moet echt snel over gaan, hoor!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 15:35

Ah dat vind ik echt zielig Huilen en die stomme smid nog eens ontkennen ook Boos! Frusty
Veel beterschap maar voor Owe, geef hem maar een dikke knuffel van mij Lovers

Spoiler:
nieuwsgierig aagje ;)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie