Tupac

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vanity

Berichten: 3259
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Herentals (BE)

Tupac

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-03 11:08

eigenlijk een verslagje van maandag! Heb dus in de dierenwinkel een lief klein zielig puppy'tje gekocht en zijn nam is dus Tupac!

Het is een blendheim cavalier king charles spaniël en een mannetje!!
zo ziet hij er dus uit (is ie niet hoor!):
Afbeelding
Ondertussen is al wel bijna alles hier opgegeten en ondergep*st (dus iemand tips om hem zindelijk te maken?)

BloemBloem

Berichten: 16583
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 11:11

wat leuk voor je zeg zo'n puppy, geen idee hoe je een hond zindelijk maak. Op tijd met hem naar buiten lopen *LOL*

Universe

Berichten: 342
Geregistreerd: 31-10-01
Woonplaats: Diemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 11:18

Heb je een pb gestuurd!

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 11:41

Leuk hoor. Is het geen idee om een bench te kopen. Dan heeft hij zijn eigen plekje. Ik geloof dat ik ooit eens heb gehoord dat dat helpt bij het zindelijk maken.

vanity

Berichten: 3259
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Herentals (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-03 11:43

heb van universe goede tips gekregen, maar eens porberen dan!

Verder is hij heel erg lief en gek, zit nu héél zielig naast mij omhoog te kijken, van: 'wat ben je nou aan het doen? moet jij niet met me spelen?" Haha!

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 12:27

hahahahaha heettie tupac Haha! lol man! leuk beestje!

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 12:32

Hahaha stoeeeeeere naaam !!!!!!!!!!!Hm gefeliciteerd met je pupje , hij kan wel zielig kijken bereid je al maar voor als ie iets wil dat je dat niet kan afstaan dan Tong uitsteken !
Ik ken trouwens ook iemand die nu een jack russel pup heeft.En die heeft ook nog een grote hond dus als de grote hond zijn behoefte doet doet die kleine hem na Haha!.Ik weet niet of je andere honden hebt maar dat helpt wel.Of anders gewoon de deur amtijd open laten staan naar de tuin als je dat vertrouwd ?Waarom zou ie weglopen , jij bent goed voor hem en hij heeft alles... .

vanity

Berichten: 3259
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Herentals (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-03 13:09

We hebben geen tuin en mijn andere hond zit bij mijn vriend dus dat gaat niet, maar zou inderdaad makkelijker zijn!

Hij kan inderdaad erg zielig kijken en heb al veel moeite moeten doen om boos te kunnen zijn!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 13:12

Hahah vind het wel een gewaagde naam voor zo'n hondje Tong uitsteken

Veel plezier met hem Lachen

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 17:36

Mijn ouders hebben ook een Cavaliertje, een driekleur reutje van 5 jaar dat luistert naar de naam Alex. Leuke hondjes zijn het, hoor!
Succes met zindelijk maken.

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 17:39

Hahha, leuk zeg, maar veel plezier met je hondje!

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 18:04

Gave naam! Haha! Ennu, je moet gewoon heel vaak met hem gaan wandelen en telkens belonen als hij buiten z'n behoefte doet (netjes gezegd he? Schijnheilig ). En een bench is inderdaad echt heel handig! Zeker voor 's nachts, want die kleine hondjes willen nog wel 's je bankstel opeten ofzo. In het begin zal ie het niet zo leuk vinden, maar dat is snel over (zodra hij weet dat het zijn plekkie is). Onze hond is nu iets meer dan een jaar 'bench-vrij' (ze is nu 1,5) en het gaat harstikke goed. Maar zelf nu neemt ze nog wel 's een afstandsbediening te grazen (of iets anders). Het zou in het begin wel ff moeilijk gaan (vooral als je boos moet zijn, maar dat eigenlijk niet kunt Lachen ) Maar: als het allemaal achter de rug is, heb je wel een lief, zindelijk en gehoorzaam hondje! Succes en heel veel plezier met Tupac Cool Haha! .

Charaz

Berichten: 24291
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 19:55

in dierenwinkels mogen toch geen honden verkocht worden?? of woon je in België ik weet niet hoe het daar zit

vanity

Berichten: 3259
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Herentals (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-03 20:21

ik woon inderdaad in België, en het mag niet op markten, maar in bepaalde winkels wel (zal met soort erkenning zijn denk ik)

Fiej

Berichten: 2928
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Deurne (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 10:54

hier zijn wat foto's van tupac toen hij nog in de winkel zat

Afbeelding
mmmh lekkere vinger!

Afbeelding
neem mij mee!

Afbeelding
kijk daar eens!


het is een echt schatje Haha!