Nou ja, mijn vos met veel manen en een zwarte huid zou, als hij een mens was, er dus uitzien als een neger met een enorme bos rood haar
En verder breed, stoer, intelligent en met een flinke pens
VERAx
Geplaatst: 20-08-11 18:57
Mijn pony zou een neger zijn met een blank hoofd en 1 blanke hand en droog haar, vrij lang haar. En hij zou een grote pigmentvlek op zijn neus hebben.
jibberjabber
Geplaatst: 20-08-11 19:00
Boomlange kerel, breed gespierd en lange haren, overigens wel grijs. Hij zou een man zijn die in het weekend graag met zijn kinderen speelt en zijn vrouw de hand boven het hoofd houdt. Hij houdt van lange wandelingen maar wel voorop. Is behoorlijk eigenwijs maar letterlijk en figuurlijk een koelbloedig type.
Twiggy2008
Geplaatst: 20-08-11 19:04
Die van mij zou met zijn rode kleurtje en zijn hang naar het oerleven en veel vrijheid een Indiaan zijn, denk ik. Een echte Indiaan met niet zo'n enorme lengte met body en een behoorlijk temperamentje. Wel een womanizer, want hij is dol op vrouwen.
die van mij word echt zon jochie, een mamaskindje, geen stoere kerel, maar een schattig jochie!
tones
Geplaatst: 20-08-11 19:08
Merrie als een Gooisch meisje, in de Mercedes cabrio van papa, Ruin als dat rare jochie uit de clip van Jurk.
Janne_ABC
Geplaatst: 20-08-11 19:10
Vast heel knap ♥♥♥
Jana_en_Ik
Geplaatst: 20-08-11 19:12
Hahah dit is cool... Hoe verzin je het?!
Mijne zou een vrouw van rond de 70 zijn die nog verdomd kwiek en eigenwijs is in haar doen en laten. Af en toen een beetje sjaggie, redelijk op zichzelf. Een stevige dame, redelijke lengte, niet dik, maar wel met een flinke borst en ronde billen. Half lang oranje-rood haar, één donkere voet en voor de rest gewoon blanke huid.
enny
Geplaatst: 20-08-11 19:15
Mooie, stoere en getinte vent met zwarte stekels. Gek op aandacht, dus waarschijnlijk wel een womanizer En ook een tikkeltje eigenwijs...
Die van mij zou een knetter-zwarte neger zijn. Hij zou grijs borsthaar hebben en vlechten in zijn haar.
Venthe
Geplaatst: 20-08-11 19:17
Diva! Lang haar met krullen, hoge pumps aan en altijd mooie kleren. Nagels gemanicuurd en make-up perfect!
Fristi_
Geplaatst: 20-08-11 19:18
Een ietwat iele vent waarbij de omgang echt supermakkelijk is.. maar wel een gast die echt achter de wijven aan zit. En als die vrouwen ziet er ook gelijk vandoor gaat.
tante_trien
Geplaatst: 20-08-11 19:18
tinkerfunss schreef:
die van mij word echt zon jochie, een mamaskindje, geen stoere kerel, maar een schattig jochie!
Hahaha ja, zoiets zou mijn verzorgpaard dus ook zijn.
Giel, dat zou echt een nerdje zijn, die niet opvalt, maar zeker van zich af bijt! Joris zou een grote stoere (knappe) jongen zijn, met een heel klein hardje!
Sunset: Een oudere klassedame. Enkel merkkledij zoals louis vitton. Altijd nette hakjes aan haar voeten. Haar perfect in de plooi.
Biënna: Tiener met dikke brilglazen, en te dik. Doet maar wat de rest doet. Maar af en toe een vleug van deugenieterij.
kjoetie
Geplaatst: 20-08-11 19:52
Yippie: een voluptueuze zeer flirterige vrouw met een grote mond en lang dik golvend haar, mediterraan type maar met lichte huid, echt een feestbeest en ws met een drankprobleem of overgewicht, ze kan geen maat houden
Iris: een keurige oudere dame van stand, ws met parelketting en Chanelpakje
mijn ruin: mooi melkchocolade huid met zwart haar, lange benen, een echte kerel met een klein hartje, eigelijk een mama,s kindje...........................