Koker schoonmaken een gewaagd werkje!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Jeanine

Berichten: 227
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Nederwetten

Koker schoonmaken een gewaagd werkje!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-03 15:30

Ik moest laatst de koker van Silvio ( tuigpaard ruin ) schoonmaken omdat hij niet meer zo goed kon plassen. Dus ik de DA gebeld en gevraagd wat ik moest doen omdat het toch een hele gevoelige en tere plek is en niet ieder paard laat zich zomaar aan zijn penis en alles daarom heen betasten.
Wij hebben Silvio dus eerst een lekkere spuit sedalin in z'n smoeltje gedouwd, want meneer accepteerde het dus echt niet als ik aan zijn koker kwam, is wel te begrijpen of niet Verward Verward Verward
Toen heb ik geprobeerd met steriele handschoenen de koker van binnen schoon te maken maar dat ging eigenlijk niet omdat die handschoenen zo glad zijn, ik had de boel wel eerst ontsmet met betadine. Maar goed toen moest ik er dus met mijn blote handen in om te kijken wat er aan schilde, en dat was al vrij snel duidelijk er zat een hoop smegma en zand opgekorst in zijn schacht. Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken
Daardoor kon de penis niet meer uit de koker schuiven en plaste hij dus tegen zijn buik omhoog, arm paard.
Maar ja ik wilde toch al dierenarts worden dus ik dacht dit varkentje gaan wij is even wassen!!! *LOL* *LOL* *LOL*
Alle korsten en rotzooi zo voorzichtig mogelijk verwijderdt en toen weer alles ontsmet met betadine, en hij was zo braaf!!! Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig
Tja en toen was het afwachten of mijn medische kunsten hun doel ook hadden bereikt, kon Silvio weer plassen zonder zichzelf tegen zijn buik te plassen. En ja hoor toen hij weer wat bijgekomen was van de sedalin plaste hij een mooie straal recht naar beneden zonder zijn buikje te raken!
Dus ikke weer blij en toch ook wel een beetje trots op mijzelf.
Nou weet ik alleen niet of dit niet bij medisch had moeten staan maar omdat dat andere meisje ook een verhaal had over kokers en zo ..........
Groetjes een veearts in wording...........

Maskers op? Hoezo? Geupdated profiel nu, maar binnenkort met foto's!


Djur
Berichten: 80
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 15:51

Waarom geen praam op z'n mond? Werkt goed bij mijn paard, die anders ook de boel afbreekt...

Daar waar kracht en gratie samenkomen.... de Fries!

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 15:53

Ik heb mijn hengst geleerd als ik z'n kont wrijf dat hij de boel laat zakken, ik kan hem zo beetpakken en handelen Haha! ... en dat voor een jaarlinghengst!!!!!! Wel niet doen waar mensen je kunnen zien hoor, ik ben vanmorgen "opgemerkt" geweest al pulkend aan mijn stoere hengst z'n "mannetje" Haha! whoehahahaha .... Clown

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 16:22

Jij hebt gelukkig geen genant moment er bij Knipoog
Die in het andere topic wel *LOL*

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 16:25

Als ik met Guus VD doe dan laat hij hem automatisch hangen. Dan kan ik even pielen Haha! En het ergste is dat hij hem niet terugtrekt ook, dan is het net of hij het fijn vind Haha!

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131980
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 16:50

Wat een overheerlijk verhaal Haha!
Fijn dat ie het weer doet

Misschien helpt het als je wat vaker oefent, mijn paard deed eerst ook zo preuts, maar tegenwoordig vindt ie het hartstikke fijn.
TE fijn, want soms heeft ie van die tijden dat hij constant met z'n leuter loopt te leuren Knipoog
En ja, genant is het wel hoor Bloos!

Garfield
Berichten: 532
Geregistreerd: 27-11-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 16:53

sonjabelgium schreef:
Ik heb mijn hengst geleerd als ik z'n kont wrijf dat hij de boel laat zakken, ik kan hem zo beetpakken en handelen Haha! ... en dat voor een jaarlinghengst!!!!!! Wel niet doen waar mensen je kunnen zien hoor, ik ben vanmorgen "opgemerkt" geweest al pulkend aan mijn stoere hengst z'n "mannetje" Haha! whoehahahaha .... Clown


Lachen! Garfield haalt ook zijn hele spulletje tevoorschijn als ik tussen zijn billen wrijf. Het rare is dat als ik zijn 'geslachtsdeel' heb schoongemaakt hij altijd direct aan mijn handen wil ruiken. Hij houdt van zijn eigen geurtje, dat blijkt wel weer.

De hengst zal ik in ieder geval niet aan zijn spulletje komen, tenminste de eerste tijd niet!

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 17:03

Mijn verzorgpaardje is een merrie dus ik heb hier geen last van! :>:>

Wel handig als je paard gewoon kalm ken blijven, gracy is dan wel een dame maar die vind het maar niks als ik ook maar even in die omgeving kom!:S

Haley - 19 mei 2013

Esmée - 29 juli 2016

Jeanine

Berichten: 227
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Nederwetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-03 22:27

Tja mijn verhaal is misschien niet zo komisch als dat andere topic maar ik vind het wel een serieus probleem hoor. Want de veearts zegt in eerste instantie probeer het zelf maar schoon te maken.
Maar gelukkig hebben we mijn hugo nog ( tuigpaard ruin ) En die vind het prima als ik de velletjes van zijn penis afhaal maar die heeft ook nooit moeite met plassen.

Maskers op? Hoezo? Geupdated profiel nu, maar binnenkort met foto's!

Donja

Berichten: 5595
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Garijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 23:55

Omdat Bratt natuurlijk dekte dit jaar, moest ik zijn hele zaakje dus ook steeds wassen (is teneminste wel zo hygiesch..) Dus van de te voren wassen (niet zo moeilijk) en naderhand, Bratt vindt het wel lekker, dus hij laat het ook rustig toe, staat er bijna van te genieten....Haha!

Donja, mijn maatje, 23 mei 1983 - 7 november 2008
Ons dierenpension http://www.dierenpensionloge.nl

radicalM

Berichten: 689
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: Capelle a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 11:18

Je hebt er overigens speciale "shampoo" voor hoor, schachtreiniger, iedere keer betadine is niet nodig. Helpt gelijk alle troep losweken, zodat je niet zo hoeft te schrobben..voor beide partijen prettig lijkt me!

Old minds are like old horses: you must exercise them if you wish to keep them in working order...
R.I.P. lieve Moon.

Jeanine

Berichten: 227
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Nederwetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-03 12:21

Schachtreiniger nog nooit van gehoord maar ik zal het eens navragen bij de ruitersportzaak bij in de buurt en anders toch maar weer aan de DA. Bedankt voor de tip.
Maar nog effe een vraagje hoe krijg je een preuts paard zover dat hij zijn hele penis uit de koker laat hangen? Silvio is tot zijn 3e hengst geweest en heeft een keer de fantoom moeten bespringen voor sperma onder zoek voor de hengstenkeuring! Maar hij is nu dus enorm preuts. Wie heeft hier leuke maar vooral bruikbare tips voor?
Alvast bedankt en groetjes

Maskers op? Hoezo? Geupdated profiel nu, maar binnenkort met foto's!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 12:27

He Jeanine, kun je adt ook een keer bij iones komen doen? Want volgens mij zou het bij hem ook geen kwaad worden en ik zie dat karweitje echt niet zitten hoor.

De hond is de betere mens

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 12:32

Mike laat het rustig toe als ik een slang met een zachte straal warm water erin duw. Brrr... en elke keer komen er van die grijsbruine klonten uit....

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 12:35

moet die koker er dan ook uithangen Tyrza? goh, ik ben echt bang dat iones hem gelijk intrekt als ik er aan kom.

De hond is de betere mens

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 12:37

nee, hij houd "hem" er gewoon in. Al moet ik wel zeggen dat Mike vrij makkelijk is: als ik hem poets en opzadel, gaat hij altijd schachten. Heel zijn hebben en houwen komt er dan uit....

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 12:43

tot hoever kun je die slang er in duwen? (sjonge dat moet wel raar staan, wat zullen ze wel niet denken als ze me dat zien doen. Scheve mond )

De hond is de betere mens

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 12:44

Tyrza schreef:
nee, hij houd "hem" er gewoon in. Al moet ik wel zeggen dat Mike vrij makkelijk is: als ik hem poets en opzadel, gaat hij altijd schachten. Heel zijn hebben en houwen komt er dan uit....


......wat voor een invloed vrouwen al niet op paarden hebben........ Haha!

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 12:44

Ik ben té lief voor hem? Haha!

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 12:45

Jeanine schreef:
Schachtreiniger nog nooit van gehoord maar ik zal het eens navragen bij de ruitersportzaak bij in de buurt en anders toch maar weer aan de DA. Bedankt voor de tip.


De paardendrogist verkoopt het zeker.
(Betadine vind ik nogal heftig op die tere huid.)

-:) Je kunt niet alles hebben. Trouwens, waar zou je het moeten laten. NN -:)

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 12:46

Gisteravond ook nog gedaan bij een ruin op stal. Hij stond met z'n leuter eruit en die was niet helemaal schoon, dus ik maakte hem schoon. Toen vertelde ik dat ik bij de jaarlinghengst altijd gewoon met de slang doe, zegt iemand: Straks wordt ie onvruchtbaar Clown *LOL*

I'll always think of you and smile...

Linda wás Ludo

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 12:51

Ludo schreef:
.........Toen vertelde ik dat ik bij de jaarlinghengst altijd gewoon met de slang doe, zegt iemand: Straks wordt ie onvruchtbaar Clown *LOL*


Als dat waar zou zijn, had jou vader jou nooit verwekt........... Haha!

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 12:53

Desiree schreef:
tot hoever kun je die slang er in duwen? (sjonge dat moet wel raar staan, wat zullen ze wel niet denken als ze me dat zien doen. Scheve mond )


Je kunt er zelfs met je hand ongeveer tot aan je elleboog in Tong uitsteken

Run free Jordy.... 1997 - 2021

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 13:04

........ ja en als je goed je best doet kan je zelfs je kop erbij induwen om te kijken hoe schoon het is. Haha!

Het wordt steeds gekker,
zo kan ie wel weer.................

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 13:10

CGJ12 schreef:
........ ja en als je goed je best doet kan je zelfs je kop erbij induwen om te kijken hoe schoon het is. Haha!

Het wordt steeds gekker,
zo kan ie wel weer.................

HAHAHAHAHAHAHA! lekker fris hoor!

De hond is de betere mens


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 144 bezoekers