Ritje moedig maken

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarkKH
Berichten: 551
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Utrecht

Ritje moedig maken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-03 23:33

Gisteren ben ik voor het alleen met Spikkel naar buiten geweest! Ging echt erg goed, we hebben een rondje Bunnik gemaakt, ongeveer 10 km ofzo..

Grootste deel gestapt... Eerste obstakel was een tunnel, hier ging ze een beetje mutsen maar na een beetje aandringen ging ze er wel in.. (met allemaal auto's enzo om ons heen) toen een spoorwegovergang. Ben toen er maar even afgegaan en ze liep keurig achter me aan...

Der weer op en het dorp in, ging erg lekker totdat een heg opeens ophield toen durfde ze niet meer. Ik had geen zweep ofzo mee, maar een boom aan de kant van de weg bood de oplossing. Tak afgebroken die vanaf toen dienst deed al zweep. De zweep aan boord was voldoende om der door te laten lopen, ik hoefde em niet te gebruiken.

Door het dorp, lang albert heijn, de kerk en allerlei andere dingen zoals het wachten voor een verkeerslicht ging het hartstikke goed. Toen weer uit het dorp, weer over het spoor (wel een andere overgang), deze keer onder de man... keurig over de rails... we moesten wel eerst even wachten op de trein die voorbij kwam.

Daarna weer richting stal in het weide gebied, ff lekker galopje gemaakt in de berm van de weg en toen waren we al weer thuis... Heerlijk gereden dus.

Volgens mij kan Spikkel wel op voor de opleiding tot politiepaard

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 23:34

moedig hoor was dit de eerste keer dan? Trouwens je heb bij jou in de buurt hele mooie bossen!
Ik wnes je nog veel rijplezier en dat trukje met die tak ik heb ook al vele malen moeten toepassen(vergeet mn zweep steeds....)

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 12:10

goed hoor! (ik heb je helaas niet gezien, anders had ik wel even gezwaaid! ) je hebt al echt een politiepaard! super!!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 13:04

In deze tijd van het jaar gebruik ik mijn zweep buiten meestal als spinnenvanger, ik hou niet zo van webben in mijn gezicht Haha!. Zweep omhoog en voor je uit steken,probleem opgelost Haha!.

Maarre, netjes hoor Mark, top dat ze zo braaf was!!!