ik ga zo naar mijn veulentje toe!!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

ebony

ik ga zo naar mijn veulentje toe!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-03 10:03

hoi,

na heel van uitpluizen van trein en bus,ga ik zo met de kids naar ons veulentje toe,ze staat nog bij de eigenaar en komt 28 september naar ons toe.

ik ben erg benieuwd hoe het met haar gaat en hoe ze op mijn jongste zoontje reageerd.hij heeft haar nog niet gezien!

even weer lekker knuffelen Lovers

ik vertel straks hoe het is gegaan.....en maak nu natuurlijk veel Cheese!

mijn lieve spirit is naar seren verhuisd.

esther82

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 10:08

Veel plezier! Geniet ervan, en maak foto's!!!

...

ebony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-03 18:55

nou we zijn geweest!!
we hebben er een dik uur over gereisd en nog een eind moeten lopen.
ze stond met haar moeder op het land en hebben ze even mee naar de poets plaats genomen.wat een mooi schatje!!!maar toen ik d r hoefjes wou uitkrabben zag dat er niet zo best uit.ook stond ze heel erg te schuren met haar kontje,en je kon haar 3de ooglid goed zien en oog was wat groter(rand er om heen).ik moet haar dus straks maar even goed laten nakijken en laten bekappen en ontwormen(heb al equimax en equest gehaald).voor de rest is ze vrij rustig met mammie erbij,en word denk een lekkere kroetel!

ik vraag me wel af of ze valk kleur blijft,aangezien er toch heel veel schimmel in de familie zit,ik hoop t niet want ze is perfect zo!
had wel mijn foto toestel meegenomen dit keer,maar weer lekker dom vergeten foto s te maken.dus straks gaat mijn fototoestel in mijn kast op stal!!
verder dacht ze nadat ze wat bix had gekregen van mij jongste zoontje dat ze zijn velletje van zijn arm ook wel eens kon proberen...auw auw..
maar.............................................................

ik kan echt niet wachten tot ze er is!!!

mijn lieve spirit is naar seren verhuisd.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie