Genieten, of alvast wat afstand nemen?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marije_jiplover

Berichten: 25333
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 10:09

Ik ben met Estor destijds nog wel veel met hem gaan doen, wonderlijk genoeg was zijn laatste week een stuk hoestvrijer voor hem, dan de maand ervoor, dus hebben we die laatste week nog lekker op het strand gereden. Hij heeft daar volgens mij ook nog van genoten.
EN ik heb op een fijne manier afscheid van hem kunnen nemen.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 10:12

zoveel mogelijk tijd in steken. De afstand is straks groot genoeg.

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 18:28

Ik moet eerst bekennen dat ik niet alle posts hier gelezen heb maar ik vraag me af waarom je paard moet worden afgemaakt als ze nog fit genoeg is voor stapritjes??

Steffiegek
Berichten: 303
Geregistreerd: 24-07-03
Woonplaats: Me Huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 14:40

ik zal precies hetzelfde doen...dan weet je dat je paardje een fyn leven gehad vooral de laaste paar weken....verwel er lekker...!!

Merel

Tancreda4

Berichten: 24055
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-03 17:07

ellenlouise schreef:
Ik moet eerst bekennen dat ik niet alle posts hier gelezen heb maar ik vraag me af waarom je paard moet worden afgemaakt als ze nog fit genoeg is voor stapritjes??


Ze heeft 'gallen' aan haar benen. Wat volgens mij niet eens gallen zijn...
Maar goed, daar kan ze dus kreupel aan worden. De meeste tijd gaat het goed, maar echt meer dan stappen en in het weiland lopen, zal ze niet kunnen. Dan wordt ze kreupel aan haar been... Het is dus wel beter waarschijnlijk...

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 17:00

zorg dat het paardje de laatste dagen/weken (weet niet hoelang ze nog heeft) zichzelf fijn voelt, omdat jij zo goed voor haar zorgt...Lachen ik snap dat het moeiijk is echt waar, maar alsjij nu afstand gaat nemen denkt het paardje datze iets fout heb gedaan daar kan je op zitten wachten...veel sterkte en een knuffel vor jullie allebei