binnenbak of zwembad ?

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

duikpaardje

binnenbak of zwembad ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-03 20:15

komen we vanavond op stal, we zouden tom eventjes gaan longeren vragen ze aan ons "snorkel bij je ? Verward " bleek de bak ongeveer een zwembad.
even de sproeiers aangezet en toen vergeten, Bloos! oeps foutje, kan gebeuren maar overal is ook een positieve kant :
- geen last van stof tijdens het rijden/longeren
- sommige waagden toch een poging te gaan rijden en de paardjes vonden het leuk om door de plassen te spetteren liefst met ruiter in lichte rijbroek Schijnheilig

wij hebben tom maar losgegooid in het kleine bakje , anders zou hij gelijk gaan rollen en we hadden al zo weinig tijd.....

Zeg maar nee, dan heb je er 2 : Tommy en Dexter, onze fjordenkanjers !
Fjord, het meest veelzijdige stukje vlees !

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 20:18

Vind ik wel eens leuk zo door de plassen rijden.. Camble was wat bang voor water, maar gaat ze er met plezier door Lachen

trouwens was in de buitenbak
Lijkt me echt lastig als dat in je binnenbak is, dan ben je blij omdat je een binnenbak hebt, en dan zijn er plasssen in *LOL* Verward
Laatst bijgewerkt door Farjen op 16-09-03 20:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 20:28

Hee wat een multifunctionele bak zeg!
Ik heb overigens nog nooit meegemaakt dat een binnenbak ook gesproeid werd bedenk ik me net.
Maar ach, heb ook zeer weinig ervaring met een binnenbak, daar kan het van komen!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie