freke

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Gretha
Berichten: 377
Geregistreerd: 12-09-03
Woonplaats: hardenberg

freke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-03 20:49

hallo
eindelijk ook eens een verhaaltje van mij
ik ging vandaag met mn moeder (paloosa) weer eens paardrijden bij een vriendin van haar (loes-freke).
helaas heb ik hier niet al te veel tijd voor omdat ik weinig thuis ben (werk/vriendje/manege), maar vandaag gelukkig wel.
mn moeder moest ook veel paarden daar rijden omdat ze zondag een strandrit gaan maken en ze dan wel wat meer conditie moeten hebben natuurlijk.
ik ging op freke rijden en zij op loes (beide van loes-freke dus..:p)
freke liep constant achter loes aan, ik had weinig zin om dat paard flink aan te pakken, vind dat ook zielig voor freke, om hele tijd korte teugels etc te rijden....
we reden in de bak bij de buren, ging prima, beetje achter loes aansjokken, tot ze op gegeven moment mij zat was ofzo, ze wou zo de bak uit lopen, terug naar huis....tsss
dus tja, dan toch maar korte teugels en wat meer been...
af en toe ging ze toch meer nageven dus wat meer teugels, maar zodra ze in een hoek kwam en loes zag, was t weer klieren...
pfff kreeg er zere vingers van
draven wou al helemaaal niet, behalve achter loes
ik wil er dolgraag vaker rijden, maar dan met 1 paard tegelijk, niet met 2, wil echt niet :p
maar verder is ze wel supersupersuperlief!!! ze schrikt nergens voor!
en aangezien ik er zelf wel bang voor ben dat een paard schrikt, ben ik er superblij mee dat ze dat niet doet! Haha!
op terugweg van bak naar huis kwam monique ook net thuismet haar zoontje, die heeft nog even bij mij voorop gezeten!!!!! supercool!
jocchie van 3 jaar voor me op paard!
jammer genoeg geen foto van....

zo, dit was t weer
wou t ff kwijt! :p
vond wel grappig dat paard eerst perse achter loes aan wou, en toen plots bedacht: we gaan naar huis, heb t hier wel gezien :p


Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 21:31

Jaja, eigenwijze donders kunnen het zijn!
Maar het was volgens mij toch wel een leuk paardenmoment zo te lezen!
Ik zou je alleen willen aanraden volgende keer leestekens zoals hoofdletters te gebruiken, dat leest wat makkelijker.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: JudithO, maitestar23, Plus_en_Min, vidya en 133 bezoekers