vanmiddag komt de DA

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Brendageene
Berichten: 1497
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: Den Bommel

vanmiddag komt de DA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-03 11:37

Nou straks is het zover dan gaat de DA kijken of Jasmin inderdaad drachtig is. Ik heb haar 2 maanden terug gekocht als niet drachtig, maar een pony die alsmaar dikker wordt op een weiland wat alsmaar kaler wordt werd wel verdacht. Ik ben er zelf bijna 100 % zeker van, vooral te zien aan de vorm van haar buik. Maar straks weet ik het dus echt en ook hoe lang. Dan kan ik dus alles gaan regelen voor als het veulen komt. Ik laat het snel weten wat de DA ''gevonden' heeft vanmiddag.

Michelle

Berichten: 1652
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 11:39

sjee zal je gebeuren, vind je het wel leuk??? komt wel wat bij kijken he.... veel succes ermee

jeanette

Berichten: 4894
Geregistreerd: 08-03-02
Woonplaats: Hengelo (o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 11:42

Ik hoop voor jou dat de uitkomst is wat je er van verwacht.

Succes ermee

Brendageene
Berichten: 1497
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: Den Bommel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-03 11:55

nou ik wilde haar eigenlijk volgend jaar laten dekken door de hengst van mijn zus. Dus ik krijg nu waarschijnlijk een jaar eerder een veulen. Ik weet dus ook niet wie de vader is. Vindt het wel leuk hoor, ik vind ponyveulens errug schattig, maar het is wel weer een hele verantwoordelijkheid erbij. Ik kan het veulen ook niet houden volgend jaar (financieel gezien) ik ga haar iig verzekeren voor de dracht enzo en alles is op papier zetten, maar het gaat wel lukken denk ik. Hoop wel dat er een mooi veulen uitkomt, maar ja ik weet alleen hoe de moeder eruitziet...

Michelle

Berichten: 1652
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 11:58

Des te spannender is het toch.... maar ik kan begrijpen dat het niet de planning was. Hoop dat alles goed verloopt

jeanette

Berichten: 4894
Geregistreerd: 08-03-02
Woonplaats: Hengelo (o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 11:59

Weet je nu al zeker dan dat er een veulentje komt?