Heldhaftige Oscar redt Hengst van de straat

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Heldhaftige Oscar redt Hengst van de straat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-03 22:20

Aangezien Oscar zelf te bescheiden is Tong uitsteken
Hier een verhaal van jullie verslaggeefster Nerd

Heldhaftige Oscar redt Hengst van de straat


Osacr reed in paar pijlsnelle racemonster over een mooi weggetje in het Brabantse land. Al luisterend naar de radio werd haar aandacht getrokken door een heuse losgebroken Hengst die daar over de drukke doorgaande weg heen rende Ach gut .

Heldhaftige Oscar sprong (nou ja, waggelde ivm met haar blessure) natuurlijk meteen uit de auto en snel de hengst gevangen.
Maar ja, waar kwam die vandaan ? Verward
Geen huis in de buurt te bekennen.

Daar stond ze dan Haha!
Gelukkig kwam de eigenares na een minuutje of 5 op de fiets aan.
Zij was haar hengst al eventjes kwijt.

Als dank veegde de hengst ook nog z'n vieze labellomondje langs Oscar complete outfit Vingers aflikken .

Maar nu staat de shetlandHENGST weer veilig thuis op stal.

En Oscar Schijnheilig
Die houdt het nu maar gewoon bij haar schattige bijna hengst Helion Knipoog


Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131994
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 22:32

Het was best een heldhaftig verhaal geweest, ware het niet dat het om een mini shetlander ging Haha!
Het "miniding" stond heel gezellig net naast mijn teenslippers te dansen, en daar sta je dan.
Geen huis in de buurt, geen eigenaar te bekennen

Maar: ik heb een Black Stallion gered (Oscar trots Pling ) !

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 22:38

je weet hoe dat met Alec Ramsay is afgelopen toch? Die heeft er een stal vol volbloeds aan over gehouden Haha!

Maareh, stoer hoor!

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 23:02

Hihi, jij hebt je goede daad weer verricht vandaag!!! (met gevaar voor eigen tenen)... Ik zou blij zijn als mijn hengst door iemand gevangen werd.. of hij nou mini is of niet!

Work like you don't need the money, Love like you've never been hurt, Dance like nobody is watching, Sing like nobody is listening. Live like it's Heaven on Earth..

Ann

Berichten: 13239
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 23:04

Goedzo Oscar OK dan! , wat zal de eigenaresse blij zijn geweest dat er geen ongelukken zijn gebeurd op die drukke weg Lachen

Gillian

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 23:08

Lielle schreef:
je weet hoe dat met Alec Ramsay is afgelopen toch? Die heeft er een stal vol volbloeds aan over gehouden Haha!


Ik moest ook meteen aan de Zwarte Hengst denken, zeker omdat-ie met een Hoofdletter geschreven is. Haha!

Maar Shetjes zijn ook stoer hoor! *LOL*

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 23:11

Oscar schreef:

Maar: ik heb een Black Stallion gered (Oscar trots Pling ) !


en dit was natuurlijk helemaal een weggevertje *LOL*

Huertecilla

Berichten: 26851
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 23:50

Heel verantwoordelijkheidsbewust dat je dat paardje opgevangen hebt. Voor paard en medeweggebruikers.

Heb zelf in het afgelopen jaar alleen zes keer een paard 'gevangen' (klinkt veel te spectaculair voor met een wortel in de hand een paard bij de teugels pakken), waarvan drie keer dezelfde Verward Eerlijkheid gebied te zeggen dat dit inderdaad een 'onmogelijk' paard is en ik er voor geen goud op zou stappen.
Wij wonen aan de rivier en ons land is het enige stuk min of meer vlak stroomdal, dus een los paard komt daar bijna vanzelf langs.
Een zevende keer stond er s'middags zomaar een extra paard in de enige legen stal... Met zadel en hoofstel en al Lachen Was na een duikeling van de ruiter weggelopen, over ons land komen aankuieren en vond het wel gezellig denk ik. Tja en aangezien er stro op de vloer en voer in de bak zat.
Het vervelendste vind ik dat je niet weet wat er gebeurd is en dan gaat zoeken naar de ruiter. Je moet wel, want hier kan je echt wel een dag of langer ergens liggen voor je gevonden wordt áls dat al gebeurt.

www.homocaballus.net

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 10:52

hehe pas maar op geen stal vol volbloeds maar een stal vol met shettie's Haha!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131994
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 20:42

Een stal vol volbloeds ?
Een stal vol shetties ?
Hou op schei uit zeg, ik heb m'n handen vol aan die dooie diender van mezelf Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Mira283, Vagabondo en 111 bezoekers